אופטימיזציה לתוכן האתר ולתגיות חשובות בקידום אתרים אורגני

אופטימיזציית תוכן מקיפה לקידום אתר המותג

למה דוראן?

דוראן מתמחה בטכנולוגיות קידום אתרים ושיווק באינטרנט. לאורך 20 השנה האחרונות אנו מלווים ובונים אתרים ומקדמים אותם במנועי חיפוש בביטויים תחרותיים ביותר בישראל ובעולם. אופטימיזציה לתוכן האתר במטרה לקדם אותו באופן אורגני דורש הבנה מקיפה במכלול הטכני מצד אחד, אך גם בצרכים שיווקיים, מיתוג ומודעות לערכי מותג מהצד השני.

קידום אתרים מתחיל בהפקת דו"ח אופטימיזציה טכנית מקיף לתוכן של אתר המותג

תוכן הוא לב לבו של כל מיזם אינטרנט. בצירוף לעובדה החד משמעית שאיכות התוכן המוצגת לגולשים היא מה שיקבע את האופן בו הם יתפסו את האתר, המותג והעסק שמאחוריו – עם השינויים הרבים שנוצרו במנועי החיפוש לאחרונה התוכן הופך לאסטרטגיה בפני עצמה, אשר דורשת חשיבה מעמיקה ויישום יצירתי. מעבר להנחיות כתיבה אשר יתאימו לדרישות מנועי החיפוש, צוות דוראן מתכנן עבור הלקוחות אסטרטגיה אשר תוכל לנצל את היתרונות היחסיים של כל אתר ולקוח על מנת להביא לערך המוסף הגבוה ביותר, אשר בסופו של יום יתרום לקידום האתר, והפוך אותו למוקד עניין עבור הגולשים.

ביחד עם צוותי התוכן והמרקום של המותג (ובמידה ואין לו צוותים כאלה, אנו הופכים להיות צוות התוכן והמרקום של המותג) אנו כותבים דפי אינטרנט משכנעים, מניעים לפעולה, דפי אינטרנט שמושכים גולשים הלאה לפעולות שאנו רוצים שיעשו (ישאירו טופס יצירת קשר, ירכשו, יירשמו ועוד) – ומבחינה טכנית בונים את אותם דפים בצורה שמנועי חיפוש אוהבים להציג בראש התוצאות שלהם.

  • אופטימיזציה מקיפה לתוכן מבטיחה רמת נראות גבוהה במנועי החיפוש
  • לדוראן ניסיון עשיר ומוצלח בעבודה עם צוותי מרקום ותוכן במותגים גדולים
  • רשת ביטויים רחבה ואופטימיזציה ספציפית לכל עמוד באתר
  • מעל ל-20 שנים ניסיון בפיתוח ואופטימיזציה של אתרי אינטרנט
  • אופטימיזצית תוכן מלאה לכל סוגי התוכן העשיר (טקסט, תמונה, ווידאו, נתונים עשירים ועוד)
  • שילוב עקרונות טכניים ועקרונות שיווקיים להגברת יחס ההמרה של האתר (Conversion Rate Optimization)

הבלטת הייתרונות היחסיים באסטרטגית התוכן של האתר

לכל חברה נדרשת אסטרטגיה שונה, כשם שכל קמפיין הוא יחיד ומיוחד. בתהליך זיהוי היתרון היחסי יוצר הצוות בשיתוף עם הלקוח תכנית מסודרת לכתיבת התוכן האיכותי ביותר ללקוחותיו הפוטנציאליים. במקביל ליישום העקרונות והמסקנות לגבי היתרונות השונים, נוצרת התאמה מוקפדת לאלמנטים השונים הנבחנים על ידי הסורקים של מנועי החיפוש. כאשר היתרון היחסי מזוהה ניתן ליצור תוכן איכותי בצורה מאוד קלה ומאוד פורייה. תוכן כזה יעניין מאוד ויגרור תגובות איכותיות יותר מצד הגולשים. תוכן איכותי מוביל בסופו של דבר ליותר הפניות ושיחות טלפון יזומות על ידי לקוחות פוטנציאלים, עליה חדה ביחסי ההמרה בין הגולשים לפונים.

הטמעת קשת ביטויי חיפוש רחבה ומקיפה לאתר המותג

מסקנות מחקר המילים אינן רק מובילות להבנה מהם המילים או הביטויים המרכזיים בהם ראוי ורצוי לקדם את האתר – אלא דווקא מעידות על גודל התחום וכמות הביטויים שמחפשים הגולשים. ברגע שיש את ההבנה הזו, ניתן לכוון את התוכן החדש באתר בהתאם לחיפושים של הגולשים, ולהגיש להם את היתרון היחסי של הלקוח באותו תחום שבו לקוחותיו הפוטנציאליים נמצאים. פרישת תוכן טובה היא כזו שגורמת לעליה רבה בכמות הביטויים המפנים לאתר הלקוח, ולאט לאט פורסת את נוכחותו בשולים ההולכים ומתרחבים של תחום העיסוק והנישה הספציפית שאליה הוא קשור.

עבודה עם צוותי מרקום ותוכן

תהליך יישום אופטימיזציית התוכן הוא תהליך המתחיל עם תום מחקר המילים, וממשיך לאורך כל תקופת הקידום. מנהלי הפרויקטים מפתחים קשר אישי והבנה מעמיקה עם כל קמפיין קידום, על מנת לתת את השירות וההסברה הטובים ביותר ליישום המסמך. כחלק מהתהליך, מנהל הפרויקט זמין תמיד לשאלות במייל או בטלפון ועל ידי כך תהליך העבודה מתייעל ומשתפר ככל שהזמן עובר. לאחר תקופה מסוימת כמות ואיכות התוכן של האתר שונה בצורה משמעותית מנקודת ההתחלה, ותורמת בצורה ישירה לעליה בכמות התפוקה שהאתר מניב. שילוב של תחכום, יצירתיות, והמלצות על נושאים מרעננים ומעוררי עניין יוצרים אסטרטגית תוכן מנצחת.

פתרונות גמישים בעבודה מול חברות בניית אתרים

כל אתרי הלקוחות עוברים סריקה חודשית על מנת לפקח שלא נעשים שינויים יוצאי דופן באתר אשר עלולים לגרום לזעזועים בתוצאות החיפוש. הסריקה עוקבת אחר שינויים בתגיות השונות על מנת להוות בקרה נוספת על האתר אל מול מנועי החיפוש בכדי לשמור על יציבות ושמירה על המיקוד.

דוראן מציעה ללקוחותיה שירותי אופטימיזציה לתוכן האתר, לשיפור יחס ההמרה של האתר והבאת יותר לקוחות מאתרים קיימים, כמו גם העלאה של עמודי אינטרנט לראש תוצאות החיפוש בעזרת אופטימיזציה לתוכן האתר.
צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לתת לכם חוות דעת מקצועית ולסייע לכם ביצירת אסטרטגית תוכן מנצחת לאתר

במה אנחנו מתמחים?

מחקר מילות מפתח - Keywords research

תהליך המיפוי של כל מילות המפתח הרלוונטיות לאתר הינו תהליך מרתק ומעמיק, אשר דורש תשומת לב קפדנית וירידה לפרטים חשובים בהבנה מיהם קהל הלקוחות שנרצה למשוך לאתר. קידום אתרים אורגני בביטויי חיפוש ממוקדים משנה את חוקי המשחק והופך את חזית המותג באינטרנט לרווחית ומשגשגת. מיקוד במילות מפתח שאינן מדוייקות עלול להביא לקידום אורגני בביטויים שיניבו גולשים חסרי ערך למותג, וכתוצאה מכך בזבוז מיותר.

אופטימיזציה לתוכן באתר

כל עמוד באתר המותג צריך להכיל את העקרונות המיוחדים לו כדי להדגיש למנועי החיפוש במה הוא בידיוק עוסק, ולהבדיל אותו משאר העמודים באתר, ומשאר האתרים בעולם. בעזרת שימוש יצירתי במחקר מילות המפתח, יוצרים היררכיית ביטויים מתוחכמת וחזקה שמובילה את האתר להתקדם בצורה מהירה, ממוקדת ורחבה ביותר. שימוש יצירתי ברכיבי תגיות המטא (Meta), ובשאר תגיות הסימון בדף מבטיחות התמקמות יציבה של עמודי התוכן באתר המותג.

בניית פרופיל קישורים

בניית קישורים הינה נושא רגיש במיוחד אשר קובע באופן סופי וחד משמעי את האופן שבו האתר יתקדם, וכמה יציבה תהיה ההתקדמות והיציבות שלו לאורך זמן, ואל מול התווספות מתחרים ושינויי אלגוריתמים. קידום אתרים אורגני איכותי מתבסס על קישורים טבעיים ואמינים בלבד, ועבודת בניית קישורים לא נכונה יכולה להרוס את המותג ולגרום לעונשים המפורסמים שגוגל ידועה בהם. פרסום יחסי ציבור מבוססי היקשר אמינות מביאים להצלחה גבוהה בקידום אתרים אורגני.

ארכיטקטורת תוכן באתר

תוכן האתר הוא האלמנט החשוב ביותר שעלינו להתייחס אליו כשאנו באים לבצע קידום אתרים אורגני. יצירת ארכיטקטורת תוכן חכמה מאפשרת למנועי החיפוש להבין את הייחודיות הקונטקסטואלית (היקשר התוכן הפנימי – LSI = Latent Semantic Indexing) של האתר ולמצב אותו בביטויי חיפוש רבים. מטרת ארכיטקטורת התוכן היא למצב את האתר כעשיר ומגוון בעולם התוכן בו הוא עוסק וכך להציב אותו במירב הביטויים הרלוונטים למותג במיקומים הגבוהים ביותר.

אופטימיזציה טכנית

היכולת של מנועי החיפוש לסרוק את האתר ולהבין באופן מיטבי במה הוא בידיוק עוסק, ובאיזה ביטוי עליו למקם את האתר הוא האלמנט הבסיסי שעליו מושתת כול עבודת קידום אתרים אורגנית. אתר שלא נסרק, לא יכול להתקדם אורגנית ולא יהיה ממוקם בשום ביטוי חיפוש. שימוש יצירתי בעקרונות הסריקה, מהירות האתר, היקשרי התוכן והמנגנונים הטכניים המתקשרים עם האלגוריתמים של גוגל, מביאים לעליה מאסיבית בעמודים הנסרקים והמוצגים בתוצאות החיפוש.

אופטימיזציה לנתונים עשירים

נתונים עשירים או בשמם Rich Snippets הם אחד הכלים המיוחדים ביותר שיש להפעיל בקמפיין קידום אתרים אורגני. בעזרת ממשק התקשורת הייעודי לאתרים (Google Search Console) ניתן להגדיר מהם ההרחבות העשירות לנתונים שמציג האתר (ביקורות, אירועים, כתובות, ומידעים מיוחדים) וכך לאפשר לגוגל לשלוף את הנתונים ישירות למנוע החיפוש בתצוגה מיוחדת – ולהבליט את אתר המותג לא רק במיקום גבוה, אלא גם תצוגה שונה משאר המתחרים בעמוד.

בואו נתחיל שיחה