מחקר מילות מפתח

KEYWORD RESEARCH

מחקר מילים מדויק הוא הבסיס לקידום אורגני מוצלח

צעד ראשון ליצירת המבנה האידיאלי של עץ האתר לצורכי קידום אתרים יעשה בעזרת שימוש יצירתי במחקר מילות המפתח שמבוצע עם תחילת הפרויקט, אשר בסופו יוצג בבירור המבנה האידיאלי של עץ אתר. היררכיית ביטויים מתוחכמת וחזקה תוביל את האתר להתקדם בצורה מהירה, ממוקדת ורחבה יותר. בכל מחקר נוצר מיפוי של המבנה הקיים וניתנת הדרכה מלאה כיצד להתמירו לאופק החדש שנפרש, תוך שמירה על התייחסות לצרכים השיווקיים והמיתוגיים של הלקוח.

בשיתוף עם הלקוח הצוות מציג מסקנות לגבי הכיוונים אליהם כדאי ללכת לפי בדיקות של רמת התחרותיות בתחום וגורמים נוספים כגון כמות החיפושים החודשית של כל ביטוי. המיקוד הוא על תנועה ממוקדת, כזו שמביאה את הגולשים הממוקדים ביותר להגשמת המטרות השיווקיות של הלקוח. לאחר ניפוי הביטויים שאינם רלוונטיים המחקר משמש ככלי עבודה להמשך התהליך.

בחרת מילות המפתח הנכונות לקידום אורגני

  • מחקר מילים מעמיק הוא הבסיס החשוב ביותר בקידום האורגני
  • מיפוי נרחב ככל האפשר של מילות מפתח
  • יצירת משפחות תוכן חכמות לביטוים בהיקשרים דומים
  • מציאת ביטויי הליבה הכדאיים ביותר למותג
  • שימוש בכלי מחקר מעמיקים והרחבות לאורך זמן
  • חשיבה יצירתית היא מתכון למחקר מילות מפתח מוצלח

הטמעת מחקר המילים באתר

הטמעה של מחקר מילות המפתח הוא תהליך אשר מתרחש בשוטף. לאחר הבנה והסקת המסקנות צוות דוראן מלווה את עורכי התוכן של האתר ליישום הנכון ביותר של המחקר להשגת התוצאות המבוקשות. בהמשך הדרך מוצגת ארכיטקטורה ואופטימיזציית תוכן על מנת להשלים את התהליך על הצד הטוב ביותר.

כל אחד יכול להבין בצורה אינטואיטיבית את הביטויים המרכזיים של העסק שלו. החכמה האמיתית היא לדעת למפות אפשרויות התרחבות נוספות אל מעבר לגבולות המוכרים במטרה להגביר את כמות החשיפה של האתר בקרב לקוחות פוטנציאלים בצורה רחבה ככל האפשר. לעיתים לאחר מחקר מילות המפתח מתגבשת אסטרטגיה להרחבת התכנים באתר לצורך התרחבות נוספת בתוצאות החיפוש.

מחקר מילות מפתח - Keyword Research

התרחבות מתמדת ליעדים חדשים

תהליך מחקר איכותי יוביל לאפשרויות התרחבות מתמידות משנה לשנה. לאחר השגת היעדים ניתן בכל שנה להרחיב את הפעילות. צוות דוראן מביא רעננות לעובדה שניתן תמיד להתרחב לעבר כמות גדולה יותר של גולשים ולקוחות יותר מאשר הגישה הישנה של שימור המיקומים המרכזיים בלבד.

ייעוץ וליווי במחקר מילות מפתח

צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לתת לכם חוות דעת מקצועית לגבי מחקר מילות המפתח הקיים שלכם, או סיוע במחקר מילות מפתח מקיף חדש.

במה אנחנו מתמחים?

מחקר מילות מפתח - Keywords research

תהליך המיפוי של כל מילות המפתח הרלוונטיות לאתר הינו תהליך מרתק ומעמיק, אשר דורש תשומת לב קפדנית וירידה לפרטים חשובים בהבנה מיהם קהל הלקוחות שנרצה למשוך לאתר. קידום אתרים אורגני בביטויי חיפוש ממוקדים משנה את חוקי המשחק והופך את חזית המותג באינטרנט לרווחית ומשגשגת. מיקוד במילות מפתח שאינן מדוייקות עלול להביא לקידום אורגני בביטויים שיניבו גולשים חסרי ערך למותג, וכתוצאה מכך בזבוז מיותר.

אופטימיזציה לתוכן באתר

כל עמוד באתר המותג צריך להכיל את העקרונות המיוחדים לו כדי להדגיש למנועי החיפוש במה הוא בידיוק עוסק, ולהבדיל אותו משאר העמודים באתר, ומשאר האתרים בעולם. בעזרת שימוש יצירתי במחקר מילות המפתח, יוצרים היררכיית ביטויים מתוחכמת וחזקה שמובילה את האתר להתקדם בצורה מהירה, ממוקדת ורחבה ביותר. שימוש יצירתי ברכיבי תגיות המטא (Meta), ובשאר תגיות הסימון בדף מבטיחות התמקמות יציבה של עמודי התוכן באתר המותג.

בניית פרופיל קישורים

בניית קישורים הינה נושא רגיש במיוחד אשר קובע באופן סופי וחד משמעי את האופן שבו האתר יתקדם, וכמה יציבה תהיה ההתקדמות והיציבות שלו לאורך זמן, ואל מול התווספות מתחרים ושינויי אלגוריתמים. קידום אתרים אורגני איכותי מתבסס על קישורים טבעיים ואמינים בלבד, ועבודת בניית קישורים לא נכונה יכולה להרוס את המותג ולגרום לעונשים המפורסמים שגוגל ידועה בהם. פרסום יחסי ציבור מבוססי היקשר אמינות מביאים להצלחה גבוהה בקידום אתרים אורגני.

ארכיטקטורת תוכן באתר

תוכן האתר הוא האלמנט החשוב ביותר שעלינו להתייחס אליו כשאנו באים לבצע קידום אתרים אורגני. יצירת ארכיטקטורת תוכן חכמה מאפשרת למנועי החיפוש להבין את הייחודיות הקונטקסטואלית (היקשר התוכן הפנימי – LSI = Latent Semantic Indexing) של האתר ולמצב אותו בביטויי חיפוש רבים. מטרת ארכיטקטורת התוכן היא למצב את האתר כעשיר ומגוון בעולם התוכן בו הוא עוסק וכך להציב אותו במירב הביטויים הרלוונטים למותג במיקומים הגבוהים ביותר.

אופטימיזציה טכנית

היכולת של מנועי החיפוש לסרוק את האתר ולהבין באופן מיטבי במה הוא בידיוק עוסק, ובאיזה ביטוי עליו למקם את האתר הוא האלמנט הבסיסי שעליו מושתת כול עבודת קידום אתרים אורגנית. אתר שלא נסרק, לא יכול להתקדם אורגנית ולא יהיה ממוקם בשום ביטוי חיפוש. שימוש יצירתי בעקרונות הסריקה, מהירות האתר, היקשרי התוכן והמנגנונים הטכניים המתקשרים עם האלגוריתמים של גוגל, מביאים לעליה מאסיבית בעמודים הנסרקים והמוצגים בתוצאות החיפוש.

אופטימיזציה לנתונים עשירים

נתונים עשירים או בשמם Rich Snippets הם אחד הכלים המיוחדים ביותר שיש להפעיל בקמפיין קידום אתרים אורגני. בעזרת ממשק התקשורת הייעודי לאתרים (Google Search Console) ניתן להגדיר מהם ההרחבות העשירות לנתונים שמציג האתר (ביקורות, אירועים, כתובות, ומידעים מיוחדים) וכך לאפשר לגוגל לשלוף את הנתונים ישירות למנוע החיפוש בתצוגה מיוחדת – ולהבליט את אתר המותג לא רק במיקום גבוה, אלא גם תצוגה שונה משאר המתחרים בעמוד.

בואו נתחיל שיחה