אופטימיזציה לנתונים עשירים בגוגל בעברית – GOOGLE RICH SNIPPETS

נתונים עשירים בגוגל - Rich Snippets - הסבר מקיף בעברית

דוראן מתמחה בטכנולוגיות קידום ושיווק האתרים המתקדמות ביותר שיש באינטרנט. לאורך 20 השנה האחרונות אנו מלווים ובונים מערכות אינטרנט ואתרים מתקדמים, ומקדמים אותם במנועי חיפוש בביטויים התחרותיים ביותר בישראל ובעולם. אופטימיזציה לאתר מותג כוללת בתוכה עבודה עם רכיבים מתקדמים, כמו אפשרות הדגשת הנתונים העשירים של האתר (Rich Snippets For Websites) במטרה לקדם אותו באופן אורגני המיטבי.

סימון דפים ונתונים באתר כבעלי תוספת עשירה לגולשים - Rich Snippets For Websites

אתר מותג יכול להשתמש בנתונים המובנים שלו כדי לסמן לגוגל את התוכן העשיר הקיים בו.
כך, אנו יכולים לעזור לגוגל להבין טוב יותר את היהקשר שלו לתצוגה בחיפוש, ולהשיג הפצה טובה יותר של התוכן שלו בפני משתמשים המגיעים מהחיפוש האורגני.
על ידי סימון טכני מדויק המכוון לאלגוריתמים העשירים של גוגל של מאפייני התוכן המיוחדים באתר, והבלטת הפעולות הרלוונטיות שאנו מציעים לגולש לבצע בעזרת התוכן העשיר, אנו בעצם הופכים את האפשרויות הללו לזמינות להכללה מיידית בתוצאות העשירות במנוע החיפוש.

  • אופטימיזציה מקיפה לנתונים עשירים – Rich Snippets.
  • לדוראן ניסיון עשיר ומוצלח בעבודה עם צוותי מרקום ותוכן במותגים גדולים
  • פריסת רשת הנתונים העשירה ביותר האפשרית ללקוח (אירועים, ביקורות, מיקום, שעות פתיחה ועוד)
  • מעל ל-20 שנים ניסיון בפיתוח ואופטימיזציה של אתרי אינטרנט
  • אופטימיזצית תוכן מלאה לכל סוגי התוכן העשיר (טקסט, תמונה, ווידאו, נתונים עשירים ועוד)
  • פתרונות מקיפים לרכיבי נתונים עשירים Rich Snippets לתצוגה מושלמת במנועי חיפוש

סימון נתונים עשירים בפלטפורמת Schema.Org

ישנו מגוון רחב של סוגי תוכן אשר נחשבים לכשירים להופיע בתוצאות העשירות של מנוע החיפוש. אתר Schema.Org מאפשר פלטפורמה יעילה לסימון והבלטה של תוכן אשר כשיר ואפשרי להיות מיועד לקריאה, צפייה, הקשבה או מגוון סוגי צריכה אחרים (כגון כתבות חדשותיות, מתכונים, סרטונים ועוד). סוגי תוכן אחרים, כגון מוצרים ורשימות עסקיות מקומיות, שייכים לקטגוריה המסחרית, שהיא קטגוריה מותאמת אישית נשתמש כדי לתאר סוגי Schema.Org המיועדים בדרך כלל למטרות קמעונאיות.
מערכת Schema.Org היא מערכת מורכבת מצד אחד, אך פשוטה להפליא מהצד השני, המאפשרת בצורה מאוד ידידותית למתכנת להפוך את אתר האינטרנט מסינטקטי (Syntax) לאתר סמנטי (Semantic) אשר נסרק ומוצג באופן מושלם ומיוחד במנוע החיפוש.

דוגמאות לסוגי נתונים הניתנים להבלטה סמנטית (Semantic Rich Snippets)

ניתן לסמן סוגים רבים של תכנים ונתונים עשירים באתר בעזרת סביבת Schema.Org או בעזרת מדגיש הנתונים המבונה של כלי ניהול האתרים של גוגל.

דוגמאות לסוני נתונים עשירים הניתנים לסימון:

  • מאמר בתצוגה עשירה
  • ביקורות או תגובות למאמרים
  • דירוג מאמרים
  • עסקים מקומיים
  • מוזיקה
  • מתכונים
  • טלוויזיה וסדרות
  • ווידאו
  • חדשות
  • אירועים
  • ועוד

לכל אחד מהרכיבים ניתן להתאים את עמודי האתר הרלוונטים אליו, ולסמן את המידע כך שיוצג ויובלט במנועי החיפוש

להתבלט מעל תוצאות המתחרים

רכיבי נתונים עשירים מאפשרים לאתר תצוגה מובלטת וייחודית במנוע החיפוש, כך שגם אם האתר ממוקם במקומות שאינם ראשונים, הוא עדיין בולט ומובחן ראשון מעל כל המתחרים אשר אינם משתמשים נכונה ברכיבים הללו.

דוראן מציעה ללקוחותיה שירותי Rich Snippets והטמעת רכיבי נתונים עשירים באתר האינטרנט שלהם, לשיפור התצוגה במנועי חיפוש כמו גם העלאה של עמודי אינטרנט לראש תוצאות החיפוש בעזרת אופטימיזציה לתוכן האתר.
צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לתת לכם חוות דעת מקצועית ולסייע לכם ביצירת אסטרטגית תוכן ונתונים עשירים (Rich Snippets) מנצחת לאתר – בטלפון 03-5227221 או באמצעות המייל [email protected]

במה אנחנו מתמחים?

מחקר מילות מפתח - Keywords research

תהליך המיפוי של כל מילות המפתח הרלוונטיות לאתר הינו תהליך מרתק ומעמיק, אשר דורש תשומת לב קפדנית וירידה לפרטים חשובים בהבנה מיהם קהל הלקוחות שנרצה למשוך לאתר. קידום אתרים אורגני בביטויי חיפוש ממוקדים משנה את חוקי המשחק והופך את חזית המותג באינטרנט לרווחית ומשגשגת. מיקוד במילות מפתח שאינן מדוייקות עלול להביא לקידום אורגני בביטויים שיניבו גולשים חסרי ערך למותג, וכתוצאה מכך בזבוז מיותר.

אופטימיזציה לתוכן באתר

כל עמוד באתר המותג צריך להכיל את העקרונות המיוחדים לו כדי להדגיש למנועי החיפוש במה הוא בידיוק עוסק, ולהבדיל אותו משאר העמודים באתר, ומשאר האתרים בעולם. בעזרת שימוש יצירתי במחקר מילות המפתח, יוצרים היררכיית ביטויים מתוחכמת וחזקה שמובילה את האתר להתקדם בצורה מהירה, ממוקדת ורחבה ביותר. שימוש יצירתי ברכיבי תגיות המטא (Meta), ובשאר תגיות הסימון בדף מבטיחות התמקמות יציבה של עמודי התוכן באתר המותג.

בניית פרופיל קישורים

בניית קישורים הינה נושא רגיש במיוחד אשר קובע באופן סופי וחד משמעי את האופן שבו האתר יתקדם, וכמה יציבה תהיה ההתקדמות והיציבות שלו לאורך זמן, ואל מול התווספות מתחרים ושינויי אלגוריתמים. קידום אתרים אורגני איכותי מתבסס על קישורים טבעיים ואמינים בלבד, ועבודת בניית קישורים לא נכונה יכולה להרוס את המותג ולגרום לעונשים המפורסמים שגוגל ידועה בהם. פרסום יחסי ציבור מבוססי היקשר אמינות מביאים להצלחה גבוהה בקידום אתרים אורגני.

ארכיטקטורת תוכן באתר

תוכן האתר הוא האלמנט החשוב ביותר שעלינו להתייחס אליו כשאנו באים לבצע קידום אתרים אורגני. יצירת ארכיטקטורת תוכן חכמה מאפשרת למנועי החיפוש להבין את הייחודיות הקונטקסטואלית (היקשר התוכן הפנימי – LSI = Latent Semantic Indexing) של האתר ולמצב אותו בביטויי חיפוש רבים. מטרת ארכיטקטורת התוכן היא למצב את האתר כעשיר ומגוון בעולם התוכן בו הוא עוסק וכך להציב אותו במירב הביטויים הרלוונטים למותג במיקומים הגבוהים ביותר.

אופטימיזציה טכנית

היכולת של מנועי החיפוש לסרוק את האתר ולהבין באופן מיטבי במה הוא בידיוק עוסק, ובאיזה ביטוי עליו למקם את האתר הוא האלמנט הבסיסי שעליו מושתת כול עבודת קידום אתרים אורגנית. אתר שלא נסרק, לא יכול להתקדם אורגנית ולא יהיה ממוקם בשום ביטוי חיפוש. שימוש יצירתי בעקרונות הסריקה, מהירות האתר, היקשרי התוכן והמנגנונים הטכניים המתקשרים עם האלגוריתמים של גוגל, מביאים לעליה מאסיבית בעמודים הנסרקים והמוצגים בתוצאות החיפוש.

אופטימיזציה לנתונים עשירים

נתונים עשירים או בשמם Rich Snippets הם אחד הכלים המיוחדים ביותר שיש להפעיל בקמפיין קידום אתרים אורגני. בעזרת ממשק התקשורת הייעודי לאתרים (Google Search Console) ניתן להגדיר מהם ההרחבות העשירות לנתונים שמציג האתר (ביקורות, אירועים, כתובות, ומידעים מיוחדים) וכך לאפשר לגוגל לשלוף את הנתונים ישירות למנוע החיפוש בתצוגה מיוחדת – ולהבליט את אתר המותג לא רק במיקום גבוה, אלא גם תצוגה שונה משאר המתחרים בעמוד.

בואו נתחיל שיחה