קידום אפליקציות – SEO/ASO/CPI

דוראן מציעה ללקוחותיה קידום ושיווק אפליקציות בטכנולוגיות הפרסום המתקדמות ביותר באינטרנט.

קידום אפליקציות באופן אורגני וממומן

בשונה מאתרי אינטרנט או דפי נחיתה ממוקדי שירות או מוצר, אפליקציות (בין אם מבוססות אנדרואיד, מבוססות iOS, או פועלות במתכונת היברידית לשרת את כל סוגי המכשירים החכמים), קמפיין לקידום ושיווק אפליקציות מכיל בתוכו התייחסויות שונות לרכיבים השונים המרכיבים אותו.

ניתן לקדם אפליקציות במנועי החיפוש, ניתן לפרסם את האפליקציה במנועי פרסום מבוססי הורדות אפליקציה (CPI Networks) ולרכוש הורדות דרך רשתות שותפים (Affiliate Networks) או בפרסום ישיר.

המערכות הטכנולוגיות הנדרשות לקידום אפליקציה, מכוונות בעיקר לאפליקציות אשר מבססות ערך גדול למשתמש בשימוש בהם, ולרוב אינן מתאימות לבעלי עסק או אתרים המציעים את האפליקציה שלהם כאתר מראה לאתר המקורי (בצורה שאינה שונה מיצירת 'קיצר דרך' לאתר הנייד ישירות מממשק הטלפון החכם של הגולש.

  • קידום אתרים של אפליקציות במנוע החיפוש גוגל מובייל
  • קידום אפליקציות בחנויות ההורדה (ASO – App Store Optimization)
  • רכישת פרסום פר הורדה (CPI – Cost Per Install)
  • שיווק אפליקציות ברשתות שותפים (CPI Affiliate Networks)
  • DeepLink – ליצירת מערך דפים פנימי לאפליקציה
  • שימוש בכלים חכמים (Apps You May Like, Tich Snippets ועוד)

קידום אפליקציות במנועי חיפוש של חנויות ההורדה

מנוע החיפוש הפנימי של מכשירי אפל Apple – בין אם הטאבלטים או מכשירי האייפון החכמים מתחלק לחיפוש הכללי האפשרי מכל מקום בשימוש במכשיר, לבין החיפוש המיועד בתוך חנות iTunes.

מנוע החיפוש של אנדרואיד נקרא Google Play והוא ממוקד באפליקציות לשלל מכשירי האנדרואיד (טלוויזיה חכמה, טאבלטים, מכוניות, טלפונים חכמים ועוד) והוא נבדל מהחיפוש הכללי של גוגל מובייל (אם כי ייתכן שקידום אפליקציה בחנות Google Play תניב הופעה של עמוד האפליקציה בתוכן העשיר [Rich Snippets] המוגצ בתוצאות חיפוש רלוונטיות).

לכל חנות אפליקציות יש את הדגשים הקשורים אליה, ואת הדרכים הייחודיות בהם ניתן לבצע קמפיין קידום אפליקציה בחנויות ההורדה – בגוגל ניתן יותר דגש למילות החיפוש בתיאור האפליקציה, בכמות ההורדות האורגניות (ועל כן גם משפיע באופן ישיר כמות הכספים המושקעים בפרסום ממומן מכוון הורדות), ביצירת מערך קישורים חכם ועוד. בחנות iTunes לעומת זאת מאוד חשוב לקשר את האפליקציה והתכנים המציגים אותה עם תמונות מרשימות, שימושים פנימיים הקרובים לאפלקציות פופולאריות (בשביל להופיע במנוע ההתאמות 'You May Also Like') ועבודה עם העורכים המאשרים את האפליקציות בפועל.

קידום אפליקציות במנוע החיפוש גוגל מובייל

זה שנים מספר שגוגל מבינה באופן שלא משתמע לשתי פנים שעולם החיפוש במובייל הוא בצמיחה מאסיבית. כחלק מההשתלטות שלה על רחבי האינטרנט, היא מפרידה לחלוטין את ההתייחסות שלה לגולשים המחפשים ממנוע חיפוש בטלפון החכם שלהם, לבין אנשיםש מחפשים מידע במחשב נייח.

קידום אפליקציות במנוע החיפוש גוגל הוא תהליך שבו מתאימים את האפליקציה, התכנים המקשרים שלה (אלה המופיעים כתיאורים בחנויות), מערך הדפים הפנימיים (Deep Linking), תיאורי ה-META הייחודיים לאפליקציות ועוד התאמות שונות בנושא חיבור נכסי הדיגיטל של המותג למערכות האפליקציה.

הייתרון של קידום אפליקציות במנוע החיפוש גוגל מובייל (Google Mobile App Search) הוא שהאפליקציה המקודמת מתחילה להופיע בביטויי חיפוש רגילים של גולשים מובייל – גם כאלה שכבר הורידו אותה מקבלים מידע מתוך עמודים פנימיים בתוך האפליקציה – וגם גולשים שלא מודעים לקיומה, נחשפים באופן אורגני לאפשרות להוריד אותה, כשהם מחפשים ביטויים שכלל לא חשבו שיוכלו לקבל מידע אודותיהם באפליקצית אינטרנט.

גוגל למעשה מסייעת לנו באופן אורגני להרחיב את המודעות לאפליקציה, ובמידה ועובדים בצורה מדוייקת עם התקנים המסודרים של הנחיות גוגל לקידום אפליקציות במנוע החיפוש, ניתן להשיג מודעות נרחבת וכמות הורדות לא מבוטלת מפעילות הקידום.

פרסום מבוסס הורדות (במקום חשיפות או קליקים)

ניתן לכוון את הפעילות השיווקית לקידום הורדות לאפליקציה דרך פלטפורמות פרסום המבססות את התשלום למפיצים במיקוד שונה מפרסום אתרים או דפי נחיתה. במקום לשלם על חשיפות לבאנרים או הקלקות על מודעות, ניתן להקים קמפיינים המבססים את התשלום שלהם על ההורדות האפקטיביות בלבד (למשל, תשלום על גולש שהוריד את האפליקציה ופתח אותה בפועל, לעומת גולש שלא פתח, או אפילו תשלום אך ורק על גולשים שהורידו, פתחו, ואף ביצעו פעולה כלשהי באפליקציה).

החל מאפשרויות הפרסום האוטומאטיות של גוגל (Google Universal Campaigns) ועד רשתות פרסום מבוססות שותפים (Affiliates) או רשות למובייל בלבד (Mobile Networks). בהתאם לאופי הייחודי של האפליקציה, הפילוח הגיאוגרפי והסוציואקונומי הנדרש לקהל הלקוחות, ניתן ליצור תמהיל מדוייק ומדיד ליצירת צמיחה בהורדות והשימוש האיכותי והרווחי של הגולשים באפליקציה.

צור קשר

צור קשר

לקוחות מספרים על הצלחות

Duran SEO
Address: 28 Remez Street Tel Aviv, Israel
Telephone Number: +972-3-5227221,
Average Rating: 5.00
Votes: 3
Reviews: 3
5.00 (3 ביקורות)
Service
אני מעוניין להמליץ בחום על דוראן דיגיטל! אנחנו עובדים עם דוראן למעלה מ-5 שנים, במגוון תחומים: מסדי נתונים ואפליקציות, קידום אורגני וממומן, ייעוץ UI ועוד... הצוות אדיב, מקשיב, מקצועי ומעל הכל - אמין. דוראן והצוות תרמו רבות להצלחה שלנו, ועל כך תודה גדולה:-) 5
5 / 5

אני מעוניין להמליץ בחום על דוראן דיגיטל! אנחנו עובדים עם דוראן למעלה מ-5 שנים, במגוון תחומים: מסדי נתונים ואפליקציות, קידום אורגני וממומן, ייעוץ UI ועוד... הצוות אדיב, מקשיב, מקצועי ומעל הכל - אמין. דוראן והצוות תרמו רבות להצלחה שלנו, ועל כך תודה גדולה:-)
— ניב רווח פסיכומטרי בע"מ
Service
"דוראן היתה ללא ספק אחד מהגורמים בהפיכת האפליקציה של 99FM לאפליקציית המוזיקה הפופולארית ביותר בארץ. העבודה המקצועית והניסיון העצום של הצוות סייע לנו לשבור את כל תקרות הזכוכית ולהגיע ליעדים הגבוהים ביותר ששאפנו אליהם. כיף לעבוד וקל להגיע לתוצאות עם אנשים שכל כך איכפת להם ! 5
5 / 5

"דוראן היתה ללא ספק אחד מהגורמים בהפיכת האפליקציה של 99FM לאפליקציית המוזיקה הפופולארית ביותר בארץ. העבודה המקצועית והניסיון העצום של הצוות סייע לנו לשבור את כל תקרות הזכוכית ולהגיע ליעדים הגבוהים ביותר ששאפנו אליהם. כיף לעבוד וקל להגיע לתוצאות עם אנשים שכל כך איכפת להם !
— חגית קמין, מנכ"ל ECO99FM
Service
דוראן מלווה את ההצלחה של קבוצת הולמס פלייס ב-9 שנים האחרונות בכל פעילויות הקידום והשיווק בדיגיטל בישראל.מה שהתחיל כניסוי מזדמן הפך ברבות השנים לניהול מוצלח של פעילות מורכבת בצורה מקצועיות וסבלנית. בדוראן חבורה של אנשים מיוחדים שכיף לעבוד איתם!האמת, במחשבה שניה, אני מעדיף לא להמליץ עליהם, כדי לשמור את כל הטוב הזה להולמס פלייס :) 5
5 / 5

דוראן מלווה את ההצלחה של קבוצת הולמס פלייס ב-9 שנים האחרונות בכל פעילויות הקידום והשיווק בדיגיטל בישראל.מה שהתחיל כניסוי מזדמן הפך ברבות השנים לניהול מוצלח של פעילות מורכבת בצורה מקצועיות וסבלנית. בדוראן חבורה של אנשים מיוחדים שכיף לעבוד איתם!האמת, במחשבה שניה, אני מעדיף לא להמליץ עליהם, כדי לשמור את כל הטוב הזה להולמס פלייס :)
— דרור אורפז, סמנכ"ל הולמס פלייס ישראל