קידום אתרים אורגני בעזרת בניית פרופיל קישורים עשיר

בניית פרופיל קישורים מגוון ועשיר

חברת דוראן טכנולוגיות קידום שיווק מתקדמות, מציעה ללקוחותיה שירותי בניית קישורים כחלק מאסטרטגית קידום אתרים אורגני מקיפה והעלאת רמת האמינות (Trust) והסמכותיות (Authority) של המותג ואתר האינטרנט שלו. תהליך בניית קישורים הוא תהליך חשוב מאוד אבל גם מאוד מסוכן – בנית קישורים אמורה להיעשות בצורה טבעית, ללא השארת טביעות רגל המעידות שנעשה תהליך באופן מלאכותי – כך שמנועי החיפוש לא יכלילו את האתר ברשימות האתרים המבצעים מניפולציות קידום, אלא דווקא ברשימת האתרים הטובים והפופולאריים ביותר בתחום.

בניית קישורים כחלק מיחסי הציבור של המותג

בניית קישורים הינה נושא רגיש אשר ייקבע את האופן שבו האתר יתקדם ואת היציבות שלו לאורך זמן מול שינויים באלגוריתמים ובתנועת המתחרים. דוראן מקפידה על עבודה ברמה איכותית וחסרת פשרות. החברה נמנעת מפעולות של קידום בזק, קידום יתר, הפצצת קישורים ועוד.

מתוך הבנה שהלקוח מתכנן להישאר בראש התוצאות לטווח ארוך תהליך יצירת הפרופיל נעשה בקפידה תוך התחשבות בהתנהגות הטבעית ביותר אל מול מנועי החיפוש.

מטרת תהליך בניית הקישורים היא לקחת את פעילויות היחסי ציבור, פעילויות ההפצה השיווקית ופעילויות הקידום הקיימות כבר במותג (במידה ואין, ניתן להכין אסטרטגיה ברת ביצוע לפעילויות קידום) – ולבצע אותם כך שיתאימו לאלגוריתמים של מנוע החיפוש גוגל וישתלבו נכונה בסריקות האתרים ובהצגת אתר המותג.
בעבודת בניית קישורים אנו משתמשים בכל הנכסים הדיגיטליים של הלקוח, ומשלבים את כל האפשרויות השונות לפרסום קישורים לאתר המותג שלו ברחבי האינטרנט (רשתות חברתיות, עמודים חברתיים, פורומים, בלוגים, תגובות, סימניות, רשתות שיתוף, אתרי מאמרים, שיתופי פעולה, שיווק תוכן באתרי מדיה, קידום תוכן באתרים מובילים, Linkbaiting ועוד)

בניית פרופיל קישורים לקידום אתרים אורגני

שירותי בניית קישורים לקידום אתרים אורגני

  • בניית פרופיל קישורים מגוון בתהליך הקידום האורגני
  • מחקר מתחרים מקיף לגילוי מקורות לבניית קישורים
  • שמירה על קצב טבעי הולך וגובר
  • שקיפות מלאה בתהליך בניית הקישורים (White Hat Link Building)
  • דיווח שוטף ומלא לכל פעילויות בניית הקישורים למותג
  • בניית אמינות (Trust) וסמכותיות (Authority) לאתר המותג

ביצוע מחקר מתחרים מקיף

כל התהליך נעשה על ידי בקרה מתמדת של המתחרים ובחינה של פעילויות קידום הנעשות בתחום. על מנת להישאר בחזית הצוות משתמש בכלי מחקר מעמיקים על מנת לבנות את אסטרטגיית הקידום הנכונה ביותר עבור הלקוח. לאחר יישום המחקר מבוצעת העבודה באופן שוטף ומדוד.

מטרת מחקר המתחרים המקיף בשלב ראשון, היא להביא למצב בו אתר המותג עליו מבוצעת עבודת הקידום האורגני, יכיל את אותם מקורות מקשרים, פחות או יותר, כדי להביא למצב בו האתר נמצא כשווה ערך לאתרים המובילים בתחום.

מטרה מתקדמת של מחקר המתחרים היא לגלות באופן ישיר איך ניתן להתגבר מעבר להשוואה בלבד אל מות המתחרים החזקים בתחום, אל הפיכה לאתר המוביל בתחומו, על פי כל הפרמטרים הנכללים באלגוריתם החישוב של כמויות ואיכויות הקישורים הנכנסים.

בניית פרופיל קישורים טבעי - White Hat SEO Link Building

מקצבי הקידום וגיוון פרופיל הקישורים הינו תהליך עדין אשר דורש תשומת לב מירבית. לכל לקוח תכנית ברורה כמותית ומדידה של סוגי הקישורים אשר נבנים בכל חודש. על ידי שמירה על המקצב הנכון ללא תנודות פתאומיות לכאן או לכאן קצב ההתקדמות משביע רצון והיציבות נשמרת לאורך זמן.

מעבר לחשיבות המקצב הטבעי, נוספת גם החשיבות של שילוב הקישורים באופן כזה שמנועי החיפוש יבחינו בעלית המודעות למותג, ולא יכללו את הקישורים ואת אתר המותג ברשימת האתרים הנחותים מבחינת אמינות.

בניית קישורים רעילים לאורך זמן (קישורים שאינם נחשבים לטבעיים בעיני אלגוריתמים הסורקים אמינות ואיכות של אתרים) עלולה להביא למצבי הענישה המפורסמים שגוגל ידועה בהם. הצטברות קישורים רעילים לאתר מותג הוכיחה את עצמה כמובילה למצב "ענישה" במנוע החיפוש (מצב בו כל ביטויי החיפוש הנענשים, או אפילו כל האתר עצמו – מוצג רק בעמוד 5 והלאה של החיפושים – מצב בו שום גולש לא מגיע לאתר ממנוע החיפוש האורגני).

בניית הקישורים האיכותית ביותר - בדיווח חודשי מלא ושקוף

אנו בדוראן שמים את השקיפות, וההתחייבות לפעילות חודשית ברורה כסטנדרטים ראשיים בעבודה עם לקוחות.

בכל חודש נקבעת מכסת העבודה אשר מבוצעת עבור הלקוח, וזו מצורפת כחלק מהדוח החודשי, באופן ברור אשר מבהיר את התועלות בקידום. הלקוח תמיד יכול לעבור ולראות את כל מכסות הפעילות שבוצעו להשבחת אתר החברה. באמצעות שקיפות ושמירה על קצב קבוע מערכת הדוחות מראה מצד אחד ללקוח עבור מה הוא משלם ומחייבת את הצוות להמשיך ולתת את אותה מכסת פעילות בכל חודש – באינטרס משותף להפיכת אתר הלקוח למוביל בתחומו.

צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לתת לכם חוות דעת מקצועית לגבי פרופיל הקישורים הקיים שלכם, לגבי אסטרטגית בניית הקישורים של חברת קידום האתרים שלכם, או בכל עניין אחר – בטלפון 03-5227221 או באמצעות המייל [email protected]

במה אנחנו מתמחים?

מחקר מילות מפתח - Keywords research

תהליך המיפוי של כל מילות המפתח הרלוונטיות לאתר הינו תהליך מרתק ומעמיק, אשר דורש תשומת לב קפדנית וירידה לפרטים חשובים בהבנה מיהם קהל הלקוחות שנרצה למשוך לאתר. קידום אתרים אורגני בביטויי חיפוש ממוקדים משנה את חוקי המשחק והופך את חזית המותג באינטרנט לרווחית ומשגשגת. מיקוד במילות מפתח שאינן מדוייקות עלול להביא לקידום אורגני בביטויים שיניבו גולשים חסרי ערך למותג, וכתוצאה מכך בזבוז מיותר.

אופטימיזציה לתוכן באתר

כל עמוד באתר המותג צריך להכיל את העקרונות המיוחדים לו כדי להדגיש למנועי החיפוש במה הוא בידיוק עוסק, ולהבדיל אותו משאר העמודים באתר, ומשאר האתרים בעולם. בעזרת שימוש יצירתי במחקר מילות המפתח, יוצרים היררכיית ביטויים מתוחכמת וחזקה שמובילה את האתר להתקדם בצורה מהירה, ממוקדת ורחבה ביותר. שימוש יצירתי ברכיבי תגיות המטא (Meta), ובשאר תגיות הסימון בדף מבטיחות התמקמות יציבה של עמודי התוכן באתר המותג.

בניית פרופיל קישורים

בניית קישורים הינה נושא רגיש במיוחד אשר קובע באופן סופי וחד משמעי את האופן שבו האתר יתקדם, וכמה יציבה תהיה ההתקדמות והיציבות שלו לאורך זמן, ואל מול התווספות מתחרים ושינויי אלגוריתמים. קידום אתרים אורגני איכותי מתבסס על קישורים טבעיים ואמינים בלבד, ועבודת בניית קישורים לא נכונה יכולה להרוס את המותג ולגרום לעונשים המפורסמים שגוגל ידועה בהם. פרסום יחסי ציבור מבוססי היקשר אמינות מביאים להצלחה גבוהה בקידום אתרים אורגני.

ארכיטקטורת תוכן באתר

תוכן האתר הוא האלמנט החשוב ביותר שעלינו להתייחס אליו כשאנו באים לבצע קידום אתרים אורגני. יצירת ארכיטקטורת תוכן חכמה מאפשרת למנועי החיפוש להבין את הייחודיות הקונטקסטואלית (היקשר התוכן הפנימי – LSI = Latent Semantic Indexing) של האתר ולמצב אותו בביטויי חיפוש רבים. מטרת ארכיטקטורת התוכן היא למצב את האתר כעשיר ומגוון בעולם התוכן בו הוא עוסק וכך להציב אותו במירב הביטויים הרלוונטים למותג במיקומים הגבוהים ביותר.

אופטימיזציה טכנית

היכולת של מנועי החיפוש לסרוק את האתר ולהבין באופן מיטבי במה הוא בידיוק עוסק, ובאיזה ביטוי עליו למקם את האתר הוא האלמנט הבסיסי שעליו מושתת כול עבודת קידום אתרים אורגנית. אתר שלא נסרק, לא יכול להתקדם אורגנית ולא יהיה ממוקם בשום ביטוי חיפוש. שימוש יצירתי בעקרונות הסריקה, מהירות האתר, היקשרי התוכן והמנגנונים הטכניים המתקשרים עם האלגוריתמים של גוגל, מביאים לעליה מאסיבית בעמודים הנסרקים והמוצגים בתוצאות החיפוש.

אופטימיזציה לנתונים עשירים

נתונים עשירים או בשמם Rich Snippets הם אחד הכלים המיוחדים ביותר שיש להפעיל בקמפיין קידום אתרים אורגני. בעזרת ממשק התקשורת הייעודי לאתרים (Google Search Console) ניתן להגדיר מהם ההרחבות העשירות לנתונים שמציג האתר (ביקורות, אירועים, כתובות, ומידעים מיוחדים) וכך לאפשר לגוגל לשלוף את הנתונים ישירות למנוע החיפוש בתצוגה מיוחדת – ולהבליט את אתר המותג לא רק במיקום גבוה, אלא גם תצוגה שונה משאר המתחרים בעמוד.

בואו נתחיל שיחה