האם זמן טעינת אתר הוא פרמטר עיקרי בדירוגים של גוגל ?

האם עליי להתייחס לזמן טעינת אתר כפרמטר עיקרי בדירוג בגוגל ?

האם זמן טעינת האתר הוא פרמטר עיקרי בדירוג של גוגל?

בקידום אתרים חשוב להדגיש, שיש בסביבות מאתיים פרמטרים לדירוג האתר בגוגל, ושזמן טעינת אתר נחשב לאחד מתוך כל המאתיים האלה, משמע גם אם גוגל מתייחסים לזמן טעינת אתר, זהו לא הפרמטר העיקרי בדירוג של גוגל.

גוגל אינו מחשב את זמן טעינת האתר כפרמטר עיקרי כמו שאינו מחשב את הקישורים בלבד כפרמטר עיקרי, חשוב להדגיש שארק סינרגיה נכונה של מרבית הפרמטרים ביחד תיצור דירוג גבוה ואיכותי.

זמן טעינת האתר יהיה מכריע רק בסביבת מעבדה, בה נוכל לבחון שני אתרים זהים לחלוטין שהפרמטר היחיד ששונה ביניהם הוא זמן הטעינה של האתר עצמו.

אם ניקח שני אתרים זהים אחד לשני, כמות קישורים זהה , כמות דפים זהה, ותוכן זהה אך אתר אחד יהיה מהיר ממשנהו, סביר שגולשים ירצו להיכנס לאתר המהיר ולכן גוגל ידרגו אותו גבוה יותר.

ישנם מספר כלים חינמיים שניתן להשתמש בהם, אשר יכולים לתת לנו אינדיקציה טובה וטיפים לשיפור האתר שלנו , בכדי שיטען מהר יותר, מאט קאטס מדגיש שלא פעם הוא נתקל בבעלי אתר שרק על ידי שינוי ממש לא משמעותי באתר.

מהירות האתר השתפרה בכ-80% יותר, השינוי הזה הוא משמעותי עבור הגולש, ומשפר את חוויית הגלישה שלנו, כאשר אנו נכנס לאתר. חשוב להזכיר שלאורך הסרטון מאט קאטס מדגיש שזהו פרמטר אחד מתוך מאתיים ולעולם לא יהיה פרמטר עיקרי בדירוג, בטח שלא עולה על תוכן או קישורים.

מה דעתך על המאמר? היה הראשון להגיב

להשארת תגובה

אנו לא נפרסם את כתובת המייל שלך.