מהם הפרמטרים לדירוג האתר בגוגל למעט פייג' ראנק (PageRank) ?

 

מאט קאטס נשאל מהם הפרמטרים השונים שגוגל משתמש בהם בכדי לדרג את אתרינו בגוגל, למעט הפרמטר של (PR), פייג' ראנק הוא אחד הפרמטרים החשובים אך חשוב לזכור שזהו פרמטר אחד

רק שילוב נכון של כל הפרמטרים מניב תוצאות מבטיחות ולא הסתמכות על פרמטר אחד בלבד. חשוב ככל שיהיה, לא ניתן לקדם אתר בצורה יעילה ומאוזנת אם נשים את המשקל כולו על פרמטר אחד מתוך יותר ממאתיים.

מאט קאטס מבהיר, שרוב הפרמטרים שגוגל משתמשים בהם בכדי לדרג את האתר הם נגזרות של היגיון פשוט, אנו יכולים בעזרת חשיבה פשוטה להבין חלק גדול מהפרמטרים האלה לבד.

מה הכותרת של העמוד, תוכן העמוד, הקירוב הפיסי של ביטויים, טקסט העוגן, מה כתוב שורת הכתובת (URL), קישורים נכנסים, קישורים פנימיים, מיקום בעמוד (האם ב HEADER או לא), מאט קאטס מבהיר שהסוד לדירוג בגוגל הוא היחס והמשקלים שכל פרמטר מקבלים בדירוג.

רק גוגל יודעים את "המתכון הסודי" לכל הפרמטרים האלה יחד ואיך לבנות את האתר המושלם בדירוגים של גוגל. חשוב להבין שאנו מדברים על נושא כה רחב, שלמעשה הכל תלוי ביטוי, תחרות, תחום וסך ביטויים.

חשוב לדעת שהדרך הנכונה לדרג אתר גבוה, היא לשים את הגולש לפני הכול, ברגע שאנו נבנה אתר שהגולשים ידברו עליו ויתנו לחברים שלהם לראות את האתר, כך האתר יהיה איכותי וככל שיהיה איכותי יותר לגולש. כך הוא יהיה איכותי יותר למנועי החיפוש.

קידום אתרים הינו תחום שנועד בשביל הגולש, ולא רק בשביל גוגל. אנו מקדמים אתרים של אנשים ועסקים ואנו מניבים להם רווח ממשי, הדרך לעשות כך היא לחשוב על הגולשים של האתר וקהל היעד של המוצר.

שימו את בגולשים בראש סדר העדיפויות תוך שמירה על עקרונות ידועים נכונים, ואתם בדרך הנכונה לראש התוצאות בכל תחום.

מה דעתך על המאמר? היה הראשון להגיב

להשארת תגובה

אנו לא נפרסם את כתובת המייל שלך.