שפצר את עמוד הנחיתה שלך וקבל יותר מכירות

רוצה לדעת איך להגדיל את כמות הפניות מאנשים שהקליקו על המודעה שלך? יכול להיות שאתה עושה משהו לא נכון?

דע ששימוש בדף נחיתה, שבנוי נכון, יגדיל את כמות הפניות שתקבל מהקמפיין הממומן שלך!

מפרסמים רבים נוטים להפנות גולשים מהמודעות הממומנות (מודעות אדוורדס), אל דף הבית של האתר – מדובר בטעות חמורה!

גולש שהקליק על מודעה עלה לנו כסף, לכן עלינו לעשות הכל בכדי להפוך אותו ללקוח – השיטה הטובה ביותר לעשות זאת, היא באמצעות דפי נחיתה ייעודיים.

מה חשוב להבין כאשר יוצרים דפי נחיתה לקמפיין ממומן:

דף הנחיתה צריך לעסוק בדבר אותו חיפש הגולש – גולש שהקליק על מודעה המתארת שירות/מוצר מסויים, צריך להגיע לעמוד המדבר על השירות/המוצר הספציפי. לדוגמה: אם לחצת על מודעה העוסקת ב"נעלי ספורט", אבל הגעת לדף הבית של חנות ספורט, ברוב המקרים תעזוב ללא שהשארת פרטים או רכישה.

על מנת להימנע ממצב בו הגולש נדרש לחפש את השירות או המוצר אותו אתה מפרסם במודעה, עלייך להפנותו כבר מהמודעה עצמה לדף הספציפי.

על דף הנחיתה להיות ישיר וממוקד – לעיתים, הדף הייעודי באתר אינו שיווקי מספיק ומכיל תוכן רב (חלק מאסטרטגיית הקידום האורגני), אשר עלול לגרום לגולש לאבד עניין ולעזוב. שימוש בדף נחיתה ממוקד, יציג לגולש את המידע הרלוונטי בלבד, מה שישאיר אותו עם האפשרויות ליצור קשר או לעזוב את הדף – זו המציאות הנכונה ביותר.

דף נחיתה חייב לכלול אלמנטים המניעים לפעולה – דף נחיתה נכון חייב להכיל כפתורים המניעים לפעולה (Call to action), על מנת להבהיר לגולש מה עליו לעשות! אין זה משנה אם הפעולה היא: הרשמה, השארת פרטים (ליד), הורדת תוכנה וכו', במידה והאלמנט המניע לפעולה יהיה גדול ובולט, כולל צבעים בולטים, הגולש ידע בדיוק מה עליו לעשות והיכן.

שימוש בתוכן שיווקי ומכירתי – יש לך שניות בודדות להפוך גולש בדף הנחיתה ללקוח פוטנציאלי! לכן הטקסט חייב להיות קצר אך מכירתי. אתה צריך לתת לגולש את הסיבות למה עליו לפנות אלייך – דרך טובה לעשות זאת, היא על ידי הצגת נקודות החוזק של העסק/השירות/המוצר, למשל: המחיר הזול בארץ, אחריות לשנה, אספקה תוך 24 שעות וכו'.

דף הנחיתה חייב להיות ישות עצמאית – על הדף הנחיתה להיות דף מבודד, שאינו מאפשר גישה לאתר הראשי. עלייך לאפשר לגולש אשר הגיע לדף הנחיתה 2 אופציות בלבד: 1.להשאיר פרטים. 2.לעזוב את הדף.

כל אפשרות אחרת לא משרתת את המטרה, ולכן לאפשר לגולש לטייל ברחבי האתר המקורי איננה אופציה מבחינתך. ההסבר הוא הגיוני – גולש הגיע לדף נחיתה מכירתי, אשר מציג לו את כל המידע הרלוונטי ואת כל הסיבות מדוע עליו לפנות אלייך, במידה ויתחיל "לטייל" ברחבי האתר, הסיכוי שיעזוב ולא ישאיר פרטים, מבחינה סטטיסטית, עולה בצורה משמעותית, לכן עלייך להפוך את דף הנחיתה ליישות עצמאית מבודדת מן האתר.

מה דעתך על המאמר? היה הראשון להגיב

להשארת תגובה

אנו לא נפרסם את כתובת המייל שלך.