תפסיק לחשוב שהאתר שלך נועד למכור

הכותרת יכולה לבלבל וזאת בגלל שרוב האנשים חושבים ששיווק ומכירות זה אותו דבר, אך זו טעות נפוצה מאוד, כזו שגורמת לך לאבד מכירות ולפספס אותם, אתר האינטרנט שלכם הוא "הפנים של העסק שלכם" על גבי האינטרנט, לכן אמור להיות שער הכניסה של הלקוח הפוטנציאלי לעסק שלכם.

אתה הוא איש המכירות של העסק, האתר הוא רק אמצעי השיווק, האתר יוביל את הגולש לפעולה הרצויה שבסופה הוא יפנה אלייך ותוכל למכור לו, האתר עצמו אינו מוכר. לרוב לקוחות ישראלים מעוניינים לשוחח עם האדם מאחורי האתר, רוב הציבור הישראלי אינו אוהב לסלוק באינטרנט כרטיס אשראי או להשאיר פרטים ללא שיחת טלפון עם נציג או אדם מהחברה. לכן עלייך לכוון את כל המשאבים האינטרנטיים שלך ליצירת משפך שיווקי תקין באתרך, יצירת משפך כזה יכול להיות תהליך מעט מורכב אך במדריך הזה תוכל לקבל מעט מהידע ליצירת משפך כזה ולהעלאת מספר הפניות מאתרך.

דע מי קהל היעד שלך – מכירה נעשית על ידי מענה על צורך רגשי ולא על ידי סיפוק של מידע, אל תחשוב שלקוח ירכוש ממך רק כי נתת לו את כל האינפורמציה, הוא ירכוש ממך כאשר ירגיש בטחון ואמון וכאשר ענית על הצורך הרגשי שלו, הצורך שבגללו הוא קונה.

מסר שיווקי פשוט וברור – צור מסר פשוט וברור שעונה על צרכי קהל היעד שלך, אל תיפול במלכודת "תפסת מרובה לא תפסת" השאר את המסר ממוקד.

שים אלמנטים שמניעים לפעולה (Call 2 Action) – אלמנטים הפזורים בתוך האתר שמטרתם למשוך את העין של הגולש ולהניע אותו לפעולה רצויה מראש כגון: השארת פרטים, הרשמה לניוזלטר, פנייה או רכישה של ממש

יצירת משפך שיווקי תקין – בנה את האתר במטרה להכניס את הלקוח בדלת ולא במטרה למכור ישירות, אדם שכבר נכנס אלייך למערכת יהיה מכירה קלה יותר מאשר למכור ללקוח אשר רק עכשיו נחשף לעסק.

הסוד במכירה אינטרנטית נח על אמון ובטחון

לקוח אינו נוטה לרכוש או להוציא כסף במקום אשר אין לו אמון בסיסי בו, או אין בו תחושת בטחון, תחושת האמון והבטחון באתר אינטרנט נובעת מתוך הרבה גורמים, אמנה בשבילך מספר נקודות שכדאי לקחת בחשבון:

וודא שיש מספר טלפון ברור בחלקו העליון של כל עמוד ליצירת קשר – אדם שמעוניין לרכוש ירצה לראות שיש אדם זמין ושירותי מאחורי האתר בו הוא רוכש, סביר שהלקוח בכל רמת אמון יצור קשר טלפוני לפני הרכישה

וודא שיש את כל האינפורמציה הנדרשת על המוצרים או השירותים שלך – עלייך להסיבר לפרטי פרטים על המוצרים או השירותים שלך בשפה פשוטה וישירה, בכדי להעביר את המסר השיווקי ואת כל האינפורמציה אודות המוצר או השירות

וודא שיש לך משפך שיווקי תקין – צור משפך מוצרים ושירותים בצורה כזו שהלקוח נכנס למערכת דרך מוצרים זולים מאוד ורק אחרי כן מוצרים עיקריים או מוצרים יקרים מאוד, אם תנסה למכור ללקוח הפוטנציאלי מוצר יקר מאוד מיידית, אחוזי הסגירה יהיו נמוכים משמעותית

לסיכום: בכדי להפוך את אתרך למכונה של מכירות עלייך לעשות סדר ולתכנן את האתר בצורה חכמה, רק לאחר סדר במבנה האתר אחוזי המכירות ישתפרו משמעותית ותוכל לשקול שיווק יעיל לחלקים השונים באתר דרך אמצעי שיווק שונים (פייסבוק, מנועי חיפוש, קמפיינים וכו')

תוכל לקבל את כל הכלים הללו כאן בחינם ! – קבל את הכלים כאן

 

 

מה דעתך על המאמר? היה הראשון להגיב

להשארת תגובה

אנו לא נפרסם את כתובת המייל שלך.