ניסוח מודעות נכון – תתחיל להרוויח

יש לך קמפיין ממומן שמבזבז יותר כסף ממה שהוא מצליח להכניס לך? אתה מרגיש שאדוורדס עובד לכולם אבל לך לא ? ניסוח מודעות נכון לא רק חוסך כסף, אלא מכניס לך הרבה יותר כסף! רוצה לדעת כיצד? המודעה הממומנת היא הדבר שיקבע האם הגולש ילחץ על המודעה שלך או לא. כמו כן, היא גם הדבר […]

יש לך קמפיין ממומן שמבזבז יותר כסף ממה שהוא מצליח להכניס לך?

אתה מרגיש שאדוורדס עובד לכולם אבל לך לא ?

ניסוח מודעות נכון לא רק חוסך כסף, אלא מכניס לך הרבה יותר כסף!

רוצה לדעת כיצד?

המודעה הממומנת היא הדבר שיקבע האם הגולש ילחץ על המודעה שלך או לא. כמו כן, היא גם הדבר היחיד שיכול למנוע קליקים מיותרים מאנשים שאינם קהל היעד שלך – עכשיו אתה מבין כמה כוח יש למודעה, ואתה מבין שלא הצלחת לממש את הפוטנציאל שלה.

להלן 5 טיפים שיסייעו לך לנסח מודעות טובות וממוקדות:

1) הקפד לנסח מודעה רלוונטית לביטוי אותו חיפש הגולש – הצגת מודעה אשר מכילה את הביטוי אותו חיפש הגולש, מגדילה משמעותית את אחוז ההקלקות. במידה וביצעת הפרדה נכונה של מסעות הפרסום וקבוצות המודעות, סעיף זה יהפוך קל ליישום. למשל: חברת ביטוח תשכיל לעשות אם תיצור מודעה ייעודית עבור "ביטוח בריאות" ומודעה ייעודית עבור "ביטוח סיעודי". כמו כן, הקפד לנסח מודעות ממוקדות, אשר מספקות את המידע המדויק עבור השירות אותו חיפש הגולש.

2) שימוש בביטוי אותו חיפש הגולש יגדיל את ציון האיכות – המנגנון על פיו גוגל אדוורדס מדרג את המודעות מתייחס לקשר בין הביטוי אותו חיפש הגולש, למודעה המוצגת ולבסוף לדף הנחיתה אליו יגיע הגולש. מכן, שכאשר המודעה עושה שימוש בביטוי אותו חיפש הגולש, תוך שאנו מפנים לדף נחיתה רלוונטי (כפי שהוסבר בטיפ הזה), ציון האיכות שנקבל יהיה גבוה יותר – הדבר משפיע על מיקום המודעה, אחוזי החשיפה והעלות לקליק.

3) שימוש במבצע יגדיל את אחוזי ההקלקה – כבר ידוע לכל ששימוש במילה "מבצע" בולט לכל אדם יותר מכל דבר אחר. תופתע לגלות כי המבצע לא מחייב את העסק שלך להגיע למחירי הפסד, ומנגד הוא יכול להביא הרבה יותר פונים מתעניינים. שימוש במבצע במודעה מביא הרבה יותר תנועה לעמוד הנחיתה, כך תוכל להגיע לכמות גדולה יותר של אנשים, גם אתה לא מצליח להתברג בשלושת המודעות הראשונות. כמו כן, תוכל להציג במודעה את המחיר האטרקטיבי, את סוג ההטבה או כל יתרון שיש לך, תוך התחשבות באורך המודעה.

4) עשה שימוש באלמנט הנעה לפעולה – אלמנט הנעה לפעולה הינו כל דבר שמדרבן את הגולש לבוא באינטראקציה עם משהו, כנ"ל לגבי מודעות ממומנות. במידה ועשית שימוש ב"מבצע" במודעה שלך, חשוב להוסיף אלמנט הנעה לפעולה, כגון: "מבצע לזמן מוגבל" או "המבצע עד סוף נובמבר", הדבר מדגיש לגולש שעליו לפעול במהרה אחרת יפספס את ההזדמנות.

5) הוסף אלמנטים מיוחדים למודעה שלך – גוגל הטמיעו מספר שינויים שהפכו לקרש קפיצה עבור מפרסמים, לצערנו רובם לא משתמשים בהם, וזה הרווח שלך מהטיפ הזה… שימוש בתוספות מיוחדות יכול לשדרג את מסע הפרסום שלך פלאים, למשל:

הוספת טלפון – שימוש בתוספת זו הפך למכרה זהב בעידן הסמרטפונים. גולש שרואה את המודעה שלך כאשר הוא גולש באייפון שלו, יכול כבר דרך המודעה להתקשר אליך.

הוספת מיקום העסק – האפשרות הזו מציגה לגולש את הכתובת של בית העסק, כך נוכל לסנן גולשים שמטעמי מרחק אינם יכול להפוך ללקוחות פוטנציאלים שלנו.

הוספת קישורים (site links) – ממש כמו בתוצאות האורגניות, גם במודעות הממומנות, גוגל מאפשרים להציג קישורים לעמודים נוספים. הדבר יכול להיות מועיל במיוחד עבור חשיפה של שירותים קשורים, אותם אנו לא מציגים בדף הנחיתה, למשל: גולש שמחפש קורס ספינינג ונתקל במודעה שלנו, כאשר מתחתיה מוצג לו קישור לעמוד בשם "חוג זומבה", מאפשר לגולש להכיר שירות נוסף שלנו שאותו לאו דווקא והוא חיפש.

הגב

avatar
  Subscribe  
Notify of

בואו נתחיל שיחה