כיצד תמנעו כפילות תוכן באתרכם ? – כפילויות TITLE

תוכן העניינים  1. מבוא 2. סממנים מובהקים 3. כפילויות Title 4. כפילויות Description   בקטע הקודם הראנו כדוגמה כיצד כפילויות של תגיות שונות באתר יגרמו להסרת דפים מתוך תוצאות החיפוש כעת נלמד לזהות את שני סוגי הכפילויות הנפוצות ביותר אשר גורמות לבעיות אלו. בואו ניקח כדוגמה את דף תוצאות מס' 69 ונבחן מה אנחנו רואים […]

תוכן העניינים 

1. מבוא
2. סממנים מובהקים
3. כפילויות Title
4. כפילויות Description

 

בקטע הקודם הראנו כדוגמה כיצד כפילויות של תגיות שונות באתר יגרמו להסרת דפים מתוך תוצאות החיפוש כעת נלמד לזהות את שני סוגי הכפילויות הנפוצות ביותר אשר גורמות לבעיות אלו.

בואו ניקח כדוגמה את דף תוצאות מס' 69 ונבחן מה אנחנו רואים :

 

 

שימו לב לכותרות הדפים החוזרות על עצמן ברוב המכריע של הדפים בלוחות הנדל"ן, כולן זהות לחלוטין.
אם תגלשו לתוך דפים אלו תראו שבתוכן שלהם הם שונים לחלוטין, הם מכילים מודעות נדל"ן שונות באיזורים שונים אך כל כותרות הדפים זהות לחלוטין.

 

התוצאות שגורמת בעיה זו בתוצאות החיפוש הן :

אם לדוגמא: הלוח ביקש להופיע במילה "דירות להשכרה ברעננה" אך הכותרת של העמוד היא "לוח נדלן" הסיכויים שגוגל יציג את הדף בתוצאות החיפוש שואפות לאפס ולכן מרבית המודעות והדפים לא יזכו למקום בתוצאות החיפוש והמשמעות הישירה היא, אובדן קבל גולשים פוטנציאלי רציני.

נסביר בשפה פשוטה כיצד גוגל מסתכל על כפילות הTITLE (כותרות העמודים) במקרה זה. גוגל מגיע לאתר ורואה שיש 500 עמודים שהכותרת שלהם היא "לוח נדלן", גוגל ייקח רק אחוז קטן מהם (לפעמים אפילו אפסי – משהו כמו 5 דפים) ואת כל השאר יסיר מתוצאות החיפוש.

 

הצעות לפיתרון :

התקינו את כלי מנהל האתרים של גוגל, לאחר חלוף חודשיים לערך גוגל ימפה לכם כשתתחברו את כל הכפילויות באתר, התייחסו לדפים השונים והזינו כותרת רלוונטית למילה שהתכוונתם להופיע בה.

כאשר מדובר במספר רב של דפים יש ליצור מנגנונים אוטומטיים (בעזרת המתכנת או מי שמתחזק את המערכת מבחינה טכנית) שתיקח מתוך תוכן העמוד את הכותרת או הדבר המרכזי ותהפוך אותו לTITLE של העמוד.

כאשר אתם מזינים תוכן חדש לאתר דאגו להזין כותרת ייחודית שלא היתה קודם לכן, זיכרו – עצלנות תגרום להסרה של דפים מתוצאות החיפוש.

 

בקטע ההמשך נדון בכפילות הDescription או מה שנקרא ברוב מערכות ניהול התוכן "תיאור עמוד" או "תיאור דף"

 

<< לקטע הקודם לקטע הבא >>

No Comments

השאר תגובה

צור קשר

צור קשר

לקוחות מספרים על הצלחות

Duran SEO
Address: 28 Remez Street Tel Aviv, Israel
Telephone Number: +972-3-5227221,
Average Rating: 5.00
Votes: 3
Reviews: 3
5.00 (3 ביקורות)
Service
אני מעוניין להמליץ בחום על דוראן דיגיטל! אנחנו עובדים עם דוראן למעלה מ-5 שנים, במגוון תחומים: מסדי נתונים ואפליקציות, קידום אורגני וממומן, ייעוץ UI ועוד... הצוות אדיב, מקשיב, מקצועי ומעל הכל - אמין. דוראן והצוות תרמו רבות להצלחה שלנו, ועל כך תודה גדולה:-) 5
5 / 5

אני מעוניין להמליץ בחום על דוראן דיגיטל! אנחנו עובדים עם דוראן למעלה מ-5 שנים, במגוון תחומים: מסדי נתונים ואפליקציות, קידום אורגני וממומן, ייעוץ UI ועוד... הצוות אדיב, מקשיב, מקצועי ומעל הכל - אמין. דוראן והצוות תרמו רבות להצלחה שלנו, ועל כך תודה גדולה:-)
— ניב רווח פסיכומטרי בע"מ
Service
"דוראן היתה ללא ספק אחד מהגורמים בהפיכת האפליקציה של 99FM לאפליקציית המוזיקה הפופולארית ביותר בארץ. העבודה המקצועית והניסיון העצום של הצוות סייע לנו לשבור את כל תקרות הזכוכית ולהגיע ליעדים הגבוהים ביותר ששאפנו אליהם. כיף לעבוד וקל להגיע לתוצאות עם אנשים שכל כך איכפת להם ! 5
5 / 5

"דוראן היתה ללא ספק אחד מהגורמים בהפיכת האפליקציה של 99FM לאפליקציית המוזיקה הפופולארית ביותר בארץ. העבודה המקצועית והניסיון העצום של הצוות סייע לנו לשבור את כל תקרות הזכוכית ולהגיע ליעדים הגבוהים ביותר ששאפנו אליהם. כיף לעבוד וקל להגיע לתוצאות עם אנשים שכל כך איכפת להם !
— חגית קמין, מנכ"ל ECO99FM
Service
דוראן מלווה את ההצלחה של קבוצת הולמס פלייס ב-9 שנים האחרונות בכל פעילויות הקידום והשיווק בדיגיטל בישראל.מה שהתחיל כניסוי מזדמן הפך ברבות השנים לניהול מוצלח של פעילות מורכבת בצורה מקצועיות וסבלנית. בדוראן חבורה של אנשים מיוחדים שכיף לעבוד איתם!האמת, במחשבה שניה, אני מעדיף לא להמליץ עליהם, כדי לשמור את כל הטוב הזה להולמס פלייס :) 5
5 / 5

דוראן מלווה את ההצלחה של קבוצת הולמס פלייס ב-9 שנים האחרונות בכל פעילויות הקידום והשיווק בדיגיטל בישראל.מה שהתחיל כניסוי מזדמן הפך ברבות השנים לניהול מוצלח של פעילות מורכבת בצורה מקצועיות וסבלנית. בדוראן חבורה של אנשים מיוחדים שכיף לעבוד איתם!האמת, במחשבה שניה, אני מעדיף לא להמליץ עליהם, כדי לשמור את כל הטוב הזה להולמס פלייס :)
— דרור אורפז, סמנכ"ל הולמס פלייס ישראל