גיא בכר סמנכ”ל השיווק של החברה מתארח בתוכנית המקצוענים 10 והפעם מסביר על שיווק ברשתות חברתיות, איך שיווק בפייסבוק ורשתות שונות כמו פופיק ודה מארקר יכולות להועיל לנו במיתוג אישי חיובי, העלאת החשיפה של העסק שלנו ושיפור יחסי ההמרה. הכלים השונים שהרשתות החברתיות השונות מציעות לנו מגוונות ביותר החל מהעלאת חשיפה ועד קידום אתרים, כמעט […]
השאלה שנשאלה את מאט קאטס היא : איך עובדים עדכוני ה-PR בגוגל מאט קאטס עונה בצורה ברורה, שדירוג ה-PR של גוגל הוא למעשה דירוג של גוגל הקובע את המוניטין של עמוד על גבי הרשת, כמה העמוד הזה חשוב. חשיבות הקישורים המובילים אלינו הם אלה הקובעים את מדד ה-PR בין יתר הפרמטרים. העדכונים של PR נעשים […]
שאלה שנשאלה את מאט קאטס בוידאו היא : איך זה שהמשקל שמקבלים קישורים בדירוגים בגוגל הוא משמעותי ביותר, למרות שרוב הקישורים שניתן להשיג הם NOFOLLOW. מאט קאטס עונה חד משמעית שאם מסתכלים על אחוז הקישורים שיש להם תגית NOFOLLOW הוא עדין קטן משמעותית ביחס למספר הקישורים ללא התגית על גבי הרשת כולה. ההצעה היא כמובן […]
גולש מלונדון שואל רת מאט כף “איפה אתה רואה את גוגל בעוד 5 שנים? אם היה דבר אחד שהיית יכול או רוצה לשנות / להוסיף / לייצור / להרוס מה זה היה?” שאלה מעניינת שבטח כמו כל חברה שמתנהלת נכון שאולת את עצמה. מאט כץ רוצה לראות המשך שביעות רצון של הגולשים מגוגל ובכך להגדיל […]
ברגע שנכנס זמן טעינת האתר בקידום אתרים לפרמטרים של הדירוג בגוגל, האם אני יכול להכין דפים ללא קוד אלא עם טקסט בלבד בשביל העכביש של גוגל ? מאט קאטס מקבל שאלה מעט מוזרה, והשואל מקבל תשובה שמובנת מאליה, פה הוא עונה בצורה מעט משעשעת (שווה לראות את הוידיאו) . התשובה היא חד משמעית, לא, זו […]
מאט קאטס נשאל מהם הפרמטרים השונים שגוגל משתמש בהם בכדי לדרג את אתרינו בגוגל, למעט הפרמטר של (PR), פייג’ ראנק הוא אחד הפרמטרים החשובים אך חשוב לזכור שזהו פרמטר אחד רק שילוב נכון של כל הפרמטרים מניב תוצאות מבטיחות ולא הסתמכות על פרמטר אחד בלבד. חשוב ככל שיהיה, לא ניתן לקדם אתר בצורה יעילה […]
גם בקידום אתרים עלינו להסתכל קודם כל על הגולש ולבצע סינרגיה בין הגולש למנוע החיפוש, בוידאו שלפנינו מאט קאטס מתאר את התהליך בצורה כזו. במידה ואנו רוצים לשמור על חומר טרי לקוראים שלנו שיחזרו בכל יום לקרוא משהו חדש. עדכון יומיומי או שבועי יעשה את העבודה בצורה יעילה, אף גולש אינו אוהב להיכנס לבלוג ולראות […]
האלגוריתם החדש שהכה בתחילת מאי (Mayday) בתאריכים של 28 לאפריל עד 3 למאי. וזיעזע את בעלי האתרים וחברות קידום אתרים כאחד – “הטראפיק התקצץ כמעט בחצי” בחלק מהדיווחים ובדיווחים הקיצוניים בלמעלה מ-80% גוגל מצהירים, השינוי אינו זמני! זהו שינוי אלגוריתם שנועד לקבוע אילו עמודים יהיו רלוונטיים יותר כאשר אנו מסתכלים על ביטויים של זנב ארוך […]
האם עליי להתייחס לזמן טעינת אתר כפרמטר עיקרי בדירוג בגוגל ? האם זמן טעינת האתר הוא פרמטר עיקרי בדירוג של גוגל? בקידום אתרים חשוב להדגיש, שיש בסביבות מאתיים פרמטרים לדירוג האתר בגוגל, ושזמן טעינת אתר נחשב לאחד מתוך כל המאתיים האלה, משמע גם אם גוגל מתייחסים לזמן טעינת אתר, זהו לא הפרמטר העיקרי בדירוג של […]
כמה שינויים גוגל עשתה באלגוריתם החיפוש שלה בשנת 2009 ? לאור השינויים האלו , האם התוכן הוא עדיין המלך או שאופטימיזציה למבנה האתר תפסה חשיבות גבוהה יותר ? מאט קאטס מבהיר, שחוץ מהפגישות השבועיות שיש לצוות שבהם דנים על שינויים גוגל מכניסים שינויים מינוריים אחת ליום באלגוריתם החיפוש , מה שמסתכם ב 340-400 שינויים בשנה […]
האם כדאי להשתמש בתגית KEYWORDS ? כולנו מכירים בתוך האתר שלנו את התגיות השונות שיש להשתמש בהן אשר תורמות לדירוג טוב יותר של אתרינו , שימוש ב TITLE , Description תגיות H1 , H2 ותגיות Canonical , כולן מסייעות בדירוג טוב יותר של אתרינו. מה לגבי תגית KEYWORDS ? תגית זו אינה משפיעה כלל על […]
האם כתובת ה URL משפיעה על ה PR של העמוד ? בוידאו שמאט קאטס עונה על השאלה הוא מסביר, שגוגל אינו מתייחס לעומק שבו נמצא הקובץ, משמע גם אם העמוד נמצא בעומק רציני מאד, כל עוד ישנו קישור ישיר לעמוד זה, גוגל אינו מתייחס לכך והדבר אינו פוגע בזרימת ה PR ניתן להבין מהדברים של […]