יש לך תקציב פרסום, אבל אתה לא מצליח לנצל אותו? אתה שואל את עצמך, למה לא לוחצים על המודעות שלי? האם ידעתם שאחת הסיבות העיקריות למספר נמוך של הקלקות, זו מודעה שאינה מושכת את הגולש? כך תוכלו להביא יותר לקוחות פוטנציאלים, ללחוץ על המודעה שלכם: • הקפיד להשתמש במילה אותה חיפש הגולש, במודעה– הגיוני שאדם […]
קידמת את עמוד המוצר שלך מזה חודשים והוא עדיין לא מופיע בעמוד הראשון בגוגל ? לעיתים שתי שורות של טקסט יעשו את ההבדל המשמעותי ביותר עבורך. בטיפ הקודם סקרנו את חשיבות הטייטל (הכותרת) בעמודי האתר ואת האפקט של תג זה על מנוע החיפוש. השבוע נעסוק בדבר לא פחות חשוב אשר יכול לתרום לקידום האתר שלך […]
נשמע לך לא סביר ? האמת שהייתי נדיב כי הסטטיסטיקה מראה זמן נמוך מזה. הגולשים של היום יודעים מה הם מחפשים, אם הם נכנסו לאתרך ולא הצלחת לעניין אותם הם יעברו לאתר אחר ואתה תפספס מכירה. לא נמאס לך לקבל מספר כל כך קטן של פניות ? סקר שערכנו ביולי 2012 מראה ש- 70% […]
נתחיל עם השורה התחתונה, גבירותי ורבותי – ניתוח. לא, לא הדבר הזה שקשור להרדמה ולרופאים עם חלוק לבן – כי דווקא בכל מה שקשור לניתוח השיווקי צריך להיות מאוד ערניים… מה זה אומר בעצם? זה אומר שאנחנו רוצים לדעת לאן הכסף שלנו הולך, כמה גולשים הוא מביא אלינו, האם הם באמת רלוונטיים ומחפשים מוצרים או […]
אתה משקיע סכומי כסף גבוהים בפרסום ממומן ולא מקבל את כמות הפניות שציפית לקבל? אתה שואל את עצמך האם זה משתלם לי בכלל? האם אני מרוויח? האם ידעת באותו סכום כסף שאתה משקיע, יכולת לקבל הרבה יותר פניות איכותיות? בבדיקות שעשינו לעשרות עסקים שונים, גילינו שהגדרה לא נכונה של הקמפיין וחוסר בשינויים פשוטים, מביא למצב […]
האם ידעת ששם העמוד שלך בפייסבוק קובע היכן וכמה אתה תופיע ? ראשית נבין מה המשמעות של "שם" דף הפייסבוק: שם העמוד בפייסבוק הוא הרבה יותר מכיתוב סתמי או "שם העסק", הוא אחד הגורמים הישירים לצורה שבה יופיע עמודך בחיפוש בפייסבוק ואף בגוגל. בנוסף חשוב מאוד להעביר מסר ברור במה עוסק הדף. השקעת כל כך […]
אתר האינטרנט הוא הלב של העסק שלך במרחב האינטרנטי, בדיוק כפי שהמשרד שלך עוצב בקפידה סודר ונבנה נכון, כך גם אתר האינטרנט שלך. אתר העסק יכול להביא קהל לקוחות גדול וחדש שאינו מכיר את העסק שלך, כמו כן להיות ככלי שימושי לכל הלקוחות הקיימים שלך בהתאם למטרות העסק. האם אתר האינטרנט שלך מביא תוצאות מקסימליות […]
אם נמאס לך לשבור את הראש ולא להבין למה האתר לא ממוקם למרות שיש לך תוכן עשיר, מבנה טוב, וקישורים חזקים, מומלץ לבדוק את הכותרות האתר שלך. יכול להיות שהפיתרון הוא אפילו יותר פשוט ממה שחשבת. אחת הטעויות הנפוצות ביותר אצל בעלי עסקים קטנים אשר מחזיקים אתרים היא אופן הצגתו של האתר שלהם במנוע החיפוש. […]
לא, זו לא כותרת פרובוקטיבית (טוב, אולי כן – אבל לא רק), זו פשוט האמת. זה לא רק שאם גוגל יעלה על זה שאתה עושה קידום במיוחד בשבילו זו עשויה להיות סוף מערכת היחסים בינו לבין האתר שלך, זה גם מאוד מאוד מצר ומצמצם לבנות רק על זה ולקוות שממנוע החיפוש ומהתוצאות האורגניות תגיע הגאולה […]
בזמן שכולם מודאגים מהתוצאות שלהם באינטרנט, הלקוחות שלנו ישנים בשקט. למה? כי אנחנו עושים את זה מהלב והם יודעים שדואגים להם. כי כשאתה כל כך אוהב משהו, אתה פשוט לא יכול אחרת… גוגל כל הזמן הופכת את התוצאות, פייסבוק מרקיעה אבל מעטים מצליחים למנף אותה להצלחה שיווקית, כולם מתקשים לנתח מה מצליח ומה לא ובנוסף […]
תודה רבה! נציגנו יצרו עמכם קשר בהקדם האפשרי
70% מהעסקים מרגישים שהם לא מפיקים את המיטב מהאינטרנט – רוצה לצאת מהסטטיסטיקה? האם גם אתה מעוניין בדברים הבאים: • לשלם רק על מה שמביא תוצאות • להיות בשליטה גם על התקציבים אבל גם על הרווחים • להבין איך מבצעים דברים בצורה איכותית • לדעת איך לנהל מקדמי אתרים ומשווקי אינטרנט בשביל שזה יקרה – […]