בלוג דוראן – חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

בלוג דוראן - חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

בלוג דוראן מספק ידיעות חדשותיות, מאמרי הסבר מקיפים, פרסומים על התחדשויות חשובות ומידע מעשיר למקדמי אתרים, אנשי שיווק ופרסום, חובבי טכנולוגיה ואוהבי איטנרנט בנשמתם.

חדשות קידום אתרים מכילות מידע חשוב על שינויים במנועי חיפוש, עדכוני אלגוריתמים ותיאורי מקרה של אסטרטגיות חכמות לקידום אתרים אורגני. חדשות שיווק באינטרנט יעשירו את עולם הקוראים בכלים מיוחדים להפצה חכמה של תכנים עשירים ויצירת משפכי שיווק חכמים. חדשות פרסום ישתפו את הקוראים בטכניקות למדידה חכמה, רשתות פרסום עם יכולות ספציפיות ושימוש במידע (Data) להשגת רווחיות בקמפיינים פרסומיים באינטרנט. חדשות טכנולוגיה יחשפו את הקוראים לטכנולוגיות הפרסום והשיווק המתקדמות ביותר הקיימות באינטרנט, יאפשרו לקוראים חסינות גבוהה יותר לאבטחת המידע הפרטי שלהם ויקנו להם כלים להקשיח את האבטחה של הנכסים הדיגיטליים שלהם.

יש לך פחות משתי שניות לעניין את הגולש או שפיספסת מכירה

נשמע לך לא סביר ? האמת שהייתי נדיב כי הסטטיסטיקה מראה זמן נמוך מזה. הגולשים של היום יודעים מה הם מחפשים, אם הם נכנסו לאתרך ולא הצלחת לעניין אותם הם יעברו לאתר אחר ואתה תפספס מכירה. לא נמאס לך לקבל מספר כל כך קטן של פניות ?   סקר שערכנו ביולי 2012 מראה ש- 70% […]

קרא עוד

הסוד הגדול! למה כמעט 70% מהאנשים מאוכזבים מהקידום והשיווק שלהם באינטרנט? (חלק 1 מתוך 2)

נתחיל עם השורה התחתונה, גבירותי ורבותי – ניתוח. לא, לא הדבר הזה שקשור להרדמה ולרופאים עם חלוק לבן – כי דווקא בכל מה שקשור לניתוח השיווקי צריך להיות מאוד ערניים… מה זה אומר בעצם? זה אומר שאנחנו רוצים לדעת לאן הכסף שלנו הולך, כמה גולשים הוא מביא אלינו, האם הם באמת רלוונטיים ומחפשים מוצרים או […]

קרא עוד

5 טיפים שיעזרו לכם להכניס יותר כסף מגוגל אדוורדס

אתה משקיע סכומי כסף גבוהים בפרסום ממומן ולא מקבל את כמות הפניות שציפית לקבל? אתה שואל את עצמך האם זה משתלם לי בכלל? האם אני מרוויח? האם ידעת באותו סכום כסף שאתה משקיע, יכולת לקבל הרבה יותר פניות איכותיות? בבדיקות שעשינו לעשרות עסקים שונים, גילינו שהגדרה לא נכונה של הקמפיין וחוסר בשינויים פשוטים, מביא למצב […]

קרא עוד

אתה משקיע כסף ומשאבים לקידום בפייסבוק ולא מקבל תוצאות ?

האם ידעת ששם העמוד שלך בפייסבוק קובע היכן וכמה אתה תופיע ? ראשית נבין מה המשמעות של "שם" דף הפייסבוק: שם העמוד בפייסבוק הוא הרבה יותר מכיתוב סתמי או "שם העסק", הוא אחד הגורמים הישירים לצורה שבה יופיע עמודך בחיפוש בפייסבוק ואף בגוגל. בנוסף חשוב מאוד להעביר מסר ברור במה עוסק הדף. השקעת כל כך […]

קרא עוד

כמה כואב לשלם על אתר סכומי עתק ולגלות שהוא לא מחזיר את ההשקעה שלו

אתר האינטרנט הוא הלב של העסק שלך במרחב האינטרנטי, בדיוק כפי שהמשרד שלך עוצב בקפידה סודר ונבנה נכון, כך גם אתר האינטרנט שלך. אתר העסק יכול להביא קהל לקוחות גדול וחדש שאינו מכיר את העסק שלך, כמו כן להיות ככלי שימושי לכל הלקוחות הקיימים שלך בהתאם למטרות העסק. האם אתר האינטרנט שלך מביא תוצאות מקסימליות […]

קרא עוד

נמאס לך לשלם על קידום אתרים כל חודש ועדיין לא להופיע גבוה בגוגל ?

אם נמאס לך לשבור את הראש ולא להבין למה האתר לא ממוקם למרות שיש לך תוכן עשיר, מבנה טוב, וקישורים חזקים, מומלץ לבדוק את הכותרות האתר שלך. יכול להיות שהפיתרון הוא אפילו יותר פשוט ממה שחשבת. אחת הטעויות הנפוצות ביותר אצל בעלי עסקים קטנים אשר מחזיקים אתרים היא אופן הצגתו של האתר שלהם במנוע החיפוש. […]

קרא עוד

להתמקד בקידום אתרים אורגני (SEO) זו טעות חמורה !

לא, זו לא כותרת פרובוקטיבית (טוב, אולי כן – אבל לא רק), זו פשוט האמת. זה לא רק שאם גוגל יעלה על זה שאתה עושה קידום במיוחד בשבילו זו עשויה להיות סוף מערכת היחסים בינו לבין האתר שלך, זה גם מאוד מאוד מצר ומצמצם לבנות רק על זה ולקוות שממנוע החיפוש ומהתוצאות האורגניות תגיע הגאולה […]

קרא עוד

בזמן שכולם מודאגים… – לבדוק שוב

בזמן שכולם מודאגים מהתוצאות שלהם באינטרנט, הלקוחות שלנו ישנים בשקט. למה? כי אנחנו עושים את זה מהלב והם יודעים שדואגים להם. כי כשאתה כל כך אוהב משהו, אתה פשוט לא יכול אחרת… גוגל כל הזמן הופכת את התוצאות, פייסבוק מרקיעה אבל מעטים מצליחים למנף אותה להצלחה שיווקית, כולם מתקשים לנתח מה מצליח ומה לא ובנוסף […]

קרא עוד

השאלון נשלח בהצלחה

תודה רבה! נציגנו יצרו עמכם קשר בהקדם האפשרי                  

קרא עוד

ערכת 'עושים סדר'

70% מהעסקים מרגישים שהם לא מפיקים את המיטב מהאינטרנט – רוצה לצאת מהסטטיסטיקה? האם גם אתה מעוניין בדברים הבאים: • לשלם רק על מה שמביא תוצאות • להיות בשליטה גם על התקציבים אבל גם על הרווחים • להבין איך מבצעים דברים בצורה איכותית • לדעת איך לנהל מקדמי אתרים ומשווקי אינטרנט בשביל שזה יקרה – […]

קרא עוד

בניית קישורים שעובדת ושורדת עדכוני אלגוריתם של גוגל

לאחרונה עולים בחו"ל ובארץ הרבה מאמרים על עדכוני האלגוריתמים האחרונים, hummingbird ופינגווין 2.1. למרות שאני מאוד מעריך את המאמץ של Searchengineland, moz ואחרים להעלות מאמרים שלא מחדשים כלום אבל מציגים את בעליהם כסמכות אינטרנטית בתחום קידום האתרים רק כדי למכור עוד כלים ולעשות עוד כסף, החלטתי לנקוט בצעד דרסטי ופשוט לפרסם שיטה לבניית קישורים שעובדת […]

קרא עוד

מחקר – מהם גורמי ההשפעה בקידום אתרים 2013

שימוש במחקר: המחקר מבוסס על מספר מחקרי עומק שנעשו על ידי מספר גופים שונים, חלקם עוסקים בשיווק מסורתי (אופליין) וחלקם בשיווק אונליין. הנתונים מבוססים על בדיקות רבות של חודשים רבים גם של קבוצת דוראן וגם שילוב של נתונים ממחקרים חיצוניים. לחברת דוראן הזכויות המלאות על המחקר או הנתונים שלו. במידה ותרצו להשתמש בנתונים הללו בכדי […]

קרא עוד

בואו נתחיל שיחה