תכנון נכון בשיווק האינטרנטי מביא רווחים גדולים !

שאלה שעולה לא מעט באשר לחילוק תקציבי השיווק האינטרנטי היא: "היכן עליי להשקיע את מירב הכסף שלי?", רוב אנשי השיווק האינטרנטי יגידו לכם – Google, אך לא תמיד זה פתרון חכם. בכדי להתחיל תהליך שיווקי נכון יהיה עלייך להגדיר את המטרות שלך ולדעת למדוד אותן, אם אינך יודע איך לעשות זאת אל תשכח לקרוא את […]

שאלה שעולה לא מעט באשר לחילוק תקציבי השיווק האינטרנטי היא: "היכן עליי להשקיע את מירב הכסף שלי?", רוב אנשי השיווק האינטרנטי יגידו לכם – Google, אך לא תמיד זה פתרון חכם.

בכדי להתחיל תהליך שיווקי נכון יהיה עלייך להגדיר את המטרות שלך ולדעת למדוד אותן, אם אינך יודע איך לעשות זאת אל תשכח לקרוא את זה

1. הסוד הגדול חלק א'

2. הסוד הגדול חלק ב'

3. תפסיק לחשוב שהאתר שלך נועד למכור

ישנו מגוון גדול של אפשרויות העומדות בפנייך במידה ותרצה לשווק באינטרנט (הנה העיקריים):

1. גוגל – גם קמפיין ממומן בכסף וגם קידום אתרים אורגני

2. רשתות חברתיות – פייסבוק, טוויטר, גוגל+ או פרסום ממומן בפייסבוק

3. דיוור ישיר – שליחת ניוזלטרים לקהל היעד שלך

4. פעילות יח"צ – פרסום כתבות אסטרטגיות באתרים ספציפיים (מאקו, כלכליסט, ווינט או פורטלים ממוקדי נישה)

5. יצירת שת"פ – יצירת שיתופי פעולה עם גופים שונים לשם יצירת חשיפה גבוהה יותר למותג שלך ולערך המוסף שאתה מביא

 

בניית תוכנית שיווק אינטרנטית יכולה לחסוך לך עשרות אלפי שקלים בשנה:

הדרך הנכונה להתחיל שיווק אינטרנטי אינה תלויה באמצעי בו תשתמש, או בחברה עימה תעבוד אלא ביצירת אסטרטגיה שמסתמכת על פעולות מוצלחות ומדודות, רק לאחר שתדע למדוד את התוצאות, תוכל לדעת האם מומלץ להמשיך או לשנות כיוון.

לכל אחת מהפלטפורמות הללו יש את היכולת לחשוף אותך, לתת לך מכירות ולהביא לך לקוחות – איך תדע איזה פלטפורמה תהיה הכי טובה בשבילך ?

בעזרת מספר פעולות פשוטות תוכל לדעת היכן מומלץ לך להשקיע את מאמצי השיווק שלך:

1. הגדרת מטרות לאתר ולעסק – מה אתה מוכר ? האם מדובר במוצר או שירות ? מהו הערך המוסף שאתה מעניק שהמתחרים שלך לא ?

2. הגדרת קהלי יעד פוטנציאליים – למי אתה פונה ? אם התשובה היא "לכל מי שצריך…" זו אינה הגדרת קהל יעד :), עלייך להגדיר קהל בפירוט ככל האפשר ולפנות אליו עם מסר שיווקי ברור

3. הצגת המסר השיווקי באתר האינטרנט בצורה נכונה – הבלטת המסר והנעה לפעולה רצויה באתר

רק אחרי הגדרת הפעולות הנכונות תוכל לדעת היכן אתה צריך להופיע, כמה עליך להשקיע ואיך למדוד את התוצאות שלך

ישנו שאלון שיסייע לך להגדיר את הפעולות המוצלחות, יסייע ביצירת בהירות לגבי השיווק האינטרנטי שלך ויעשה לך סדר בשיווק – כאן

לאחר מילוי השאלון תוכל לקבל פגישה של שעה עם מומחה שיווק אינטרנטי שיסייע לך להגדיר את המטרות שלך ואת היעדים שתרצה להשיג, משם ההגה בידיים שלך ותוכל לקחת שליטה חזרה על השיווק האינטרנטי שלך !

 

הגב

avatar
  Subscribe  
Notify of

בואו נתחיל שיחה