איך להופיע במקום הראשון בגוגל

מה האתר של המתחרה מדורג גבוה יותר בגוגל? למה האתר לא מדורג? למה הזמן עובר והאתר לא מתקדם מעלה בדף התוצאות? שאלות בסגנון הזה אלו שאלות נפוצות בקרב אוכלוסיית האינטרנט. במאמר אסקור את מגוון השאלות והסיבות שיספקו מענה לשאלות אלו בנושא של קידום אתרים. אין צורך לפנות אל חברת קידום אתרים ולשלם אלפי שקלים כל […]

מה האתר של המתחרה מדורג גבוה יותר בגוגל? למה האתר לא מדורג? למה הזמן עובר והאתר לא מתקדם מעלה בדף התוצאות? שאלות בסגנון הזה אלו שאלות נפוצות בקרב אוכלוסיית האינטרנט. במאמר אסקור את מגוון השאלות והסיבות שיספקו מענה לשאלות אלו בנושא של קידום אתרים.

אין צורך לפנות אל חברת קידום אתרים ולשלם אלפי שקלים כל חודש על מנת לשפר את תוצאות דירוג האתר, ישנן פעולות שכל אחד גם ללא ידע טכני יכול לבצע ולשפר את המיקום שלו בדף התוצאות. לאחר בדיקת האתר בחמש דקות ניתן יהיה לקבל תמונת מצב ברורה של הבעיות הפוגועת לנו בקידומו. מציאת הבעיות כבר מהווה חצי מהפתרון.

הפעולות הראשונות שיש לבצע עוד לפני שבכלל ניתן להתחיל הן:

בדיקה שהאתר מאונדקס ולא מגורש מגוגל – את הבדיקה ניתן לבצע באמצעות פקודת site במנוע החיפוש של גוגל. לדוגמא: site:www.domainname.com במידה והאתר לא מאונדקס זה הבעיה הראשונה שיש לבדוק ולפתור

Google webmaster tool – האתר חייב להיות מחובר לכלי של גוגל לפחות שלושה חודשים. פחות משלושה חודשים אין מספיק נתונים שניתן לעבוד איתם ולהסיק מסקנות.

לאחר בדיקה שהאתר מאונדקס ומחובר לגוגל וובמאסטרטול אפשר לעבור לשלב הבא של: מילות מפתח ב title, בתוכן ובקישורים פנימיים

להזנת מילות המפתח בתגית ה title יש להיכנס לקוד האתר, הפקודה בקוד היא פשוטה ואמורה לקחת 2 דקות, לדוגמא לאיך תראה תגית ה title בקוד האתר: <title>מילת המפתח </title>. לאחר הזנת מילת המפתח לקוד האתר ניתן יהיה לראות שהפעולה צלחה ע"י מבט בחלקו העליון ביותר של הדפדפן. כמובן שלכל דף באתר ניתן שיהיה title שונה.

לגבי מילות מפתח בתוכן, הופעת מילות מפתח בתוכן הדף חשוב. מילות המפתח בתוכן הוא עוד פרמטר העוזר למנוע החיפוש להבין לאיזה תחום או נושא שייך האתר. לבדיקה האם מילות המפתח מופיעות בדף האינטרנט ניתן לבצע פקודה ctrl A לאחריה ctrl F ולהזין את מילות המפתח בחלון שנפתח. אם מילות המפתח אכן מופיעות בדף הן יודגשו. יש לשים לב שהופעה רבה מדי (באחוזים גבוהים מכלל התוכן) של מילת מפתח בדף אינטרנט עלולה לפגוע בדירוג האתר כיוון שמנועי החיפוש רואים בזה ספאם. אם אתם לא חברת קידום אתרים כנראה שאין לכם מה לדאוג.

מילות מפתח בקישורים פנימיים – במידה וקיימים קישורים פנימיים באתר ורצוי שיהיה הקפידו שהקישור ייצא ממילת המפתח המתאימה לדף אליה היא מפנה (anchor text). מערכות ניהול תוכן ובלוגים רבים מגיעים כבר עם האופציה הזו כאשר כל שצריך לעשות הוא לסמן את המילה כאשר עורכים את הטקסט ולהזין בה את הכתובת המלאה של ה URL (hyperlink).

לסיכום, אלו רק חלק מהפעולות שניתן לבצע על מנת לקדם אתר אינטרנט. פעולות שלא דורשות זמן עבודה רב מדי אך כן דורשות חשיבה אסטרטגית ומערכתית נבונה. על התהליכים יש לחזור מספר פעמים ובעקביות לאורך זמן. עם קצת סבלנות והתמדה כל אתר ישפר את מיקומו בדפי התוצאות ועם עבודה נכונה וממוקדת לאורך זמן המקום הראשון גם הוא בהישג יד.

3
הגב

avatar
2 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
ענברצוות דוראןDavid Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
ענבר
Guest
ענבר

הי רציתי לדעת אם הפוסט רלוונטי גם אם האתר שלי לא נוצר דרך גוגל.

David
Guest
David

אחלה פוסט, תודה

צוות דוראן
Guest
צוות דוראן

בבקשה, משתדלים להביא פוסטים עם כמה שיותר ערך מוסף. תתעדכן בפוסטים נוספים

בואו נתחיל שיחה