תוכן, המלך של האינטרנט

כן כן, קראת נכון.

יש לך אתר עם תוכן אבל גולשים לא פונים אלייך ?

היום כל בעל עסק יודע שאחד הדברים הכי חשובים אם לא החשוב מביניהם בכל מה שקשור לקידום האתר שלך בגוגל הוא איכות התוכן שיש לך באתר. לכן, זלזול באיכות התוכן או אי עמידה בסטנדרטים גבוהים יכול להביא לפגיעה אנושה במיקומי האתר שלך במנוע החיפוש. היום תלמד איך בעזרת כמה צעדים פשוטים צריך להזין תוכן איכותי אשר יעזור לאתר שלך לא ליפול מכל אתר גדול אחר באינטרנט.

הנה מספר הנחיות שיביאו להבדל משמעותי בכמות הפנים החודשית שלך

• בלי שגיאות כתיב: שגיאות כתיב משדרות חוסר מקצועיות משווע בכל מה שקשור לאיכות התוכן באתר שלך. ברגע שסיימת לכתוב מאמר, עבור עליו אפילו פעמיים ובדוק האם יש בעיות הגהה כלשהן.

• שימוש בתבליטים: או בעגה האינטרנטית בולטים (Bullets). שימוש בבולטים מסדר לקורא את כל המסר השיווקי שאתה מנסה להעביר ויוצר לו מעין סכמה מסודרת במוח.

• קריאה לפעולה: יכול להיות שהבלנדר שאתה מנסה למכור ללקוח שלך הוא באמת מדהים, אך אם הטקסט לא ישכנע את הגולש למלא את טופס המכירה ולהשאיר פרטים, לא עשית שום דבר. לכן, יש לשלב טקסט שיווקי ביחד עם עיצוב מגרה וקיבלת נוסחה מנצחת.

• טקסט פשוט: אולי אחד הדברים הכי חשובים שיש. האינטרנט הוא לא איזה כתב עת שהגולש מחזיק בידו. אם תכתוב במינוחים יותר מידי מסובכים הוא פשוט ידלג לאתר הבא מהסיבה הפשוטה שהוא פשוט לא הבין על מה מדברים איתו, שמור על מסר פשוט ולעניין.

• פנייה אישית: אל תפחד להשתמש בפניות אישיות כגון: "אנחנו" ו"אתם". תראו לגולשים שלך איך הוא/היא מקבלים תועלת מהמוצר שהם קונים ואיך זה עוזר להם, ומשפר להם את איכות החיים.

לסיכום: תוכן באתר זהו משהו שחייבים לתת עליו את הדעת ולא לזלזל בו. תוכן איכותי יכול רק לעזור לאתר שלך להגיע לפסגות חדשות. השקע בו וראה איך התוצאות מגיעות.

מה דעתך על המאמר? היה הראשון להגיב

להשארת תגובה

אנו לא נפרסם את כתובת המייל שלך.