מתג את עצמך כמומחה בעזרת האינטרנט

תוכן העניינים 

1. מבוא
2. פרסום מאמרים
3. מבוא לפורומים
4. כיצד לאתר פורומים
5. על בלוגים

מיתוג באינטרנט בעזרת בלוג אישי

בתחום שלנו יוצא לי להיתקל בלא מעט עוסקים זעירים, בינוניים ועצמאים אשר פועלים בנישות ממוקדות כגון פסיכולוגים, עורכי דין, מאמנים עסקיים ועוד… לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לשכור חברת קידום אתריםשתעבוד בשבילו.

מה שאנשים אינם יודעים הוא שיש הרבה פעולות קטנות שניתן לעשות בשביל לקדם את עצמם באינטרנט ולפעמים להרוויח גם ערך מוסף לקידום האתר שלהם. במדריך הקרוב נכסה את רוב הפעילויות הבסיסיות שניתן לעשות על מנת להתקדם ולזכות לתנועת מבקרים ממוקדת.

 

על מיתוג באופן כללי ועולם האינטרנט

בעולם יחסי הציבור מיתוג הוא דבר שגור על פיו של כל איש מקצוע העוסק בתחום. הכוונה היא לפעילות מתוכננת מראש של הפצת אייטמים כאלו ואחרים בעיתונים, מגזינים, שלטי חוצות רדיו, טלוויזיה והיום כמובן גם באינטרנט, על ידי פרסום באנרים וכתבות באתרים חדשותיים וכו'.

מיתוג היא פעולה ארוכת טווח שלא ניתן למדוד את האפקטיביות שלה ולמדוד אותה על פי אייטם מסוים שפורסם (כמעט ולא ניתן אם כי במקרים מסוימים אפשרי למדוד בערך) אלא על פי מכלול הפעולות שנעשו והפידבק מגיע בדרך כלל כמה חודשים לאחר סיום הפעילות ארוכת הטווח.

הדבר מזכיר מאוד את התהליך של קידום אתרים אורגני, אשר רק לאחר פעולה טבעית וממושכת של עבודה מתכוננת מניב את התוצאות המתבקשות, מיקום האתר בכל ביטוייו במקומות הראשונים בגוגל.

 

על מיתוג באינטרנט

גם באינטרנט ישנה זירה רחבה ומגוונת של פעילויות שכל אדם מסוגל לעשות בעצמו בעזרת השקעה מינימאלית של שעה ביום. למי שיש יותר זמן יכול להוסיף עוד כמה שעות למכלול השבועי (זה מאוד תלוי בעיסוק ובזמן הפנוי של אותו אדם) על מנת להתחיל להשיג תוצאות אפקטיביות עבור העסק שלו.

בדומה לתכנית ארוכת טווח שמתווה משרד יחסי ציבור. גם כאן דרוש תכנון מצידנו שכן אנחנו עומדים לפרסם תכנים מקוריים שנכתבו על ידינו על פי הידע המקצועי שלנו. מכיוון שאין לרוב האנשים זמן לשבת ולרבות בכתיבה יהיה עלינו לבחור בקפידה את המקורות שאליהם נפנה, להציב יעדים או מכסות מסוימות של פעילות שנרצה להשלים בכל חודש ולצאת לדרך.

 

חלקו את הידע שלכם בחופשיות כמה שיותר

אחד החששות שעומדים בפני מומחים אשר שעת ייעוץ שלהם מאוד יקרה הם שאם יתנו את הידע שלהם בחינם באינטרנט אנשים לא יזדקקו לשירותים שלהם. ובכן ההיפך הוא הנכון. בעולם של היום האינטרנט יוצר זמינות גבוהה של מידע לכל דורש. על ידי הקשה של כל שאלה במנוע החיפוש גוגל אנחנו יכולים להשיג כמעט כל סוג של ידע מקצועי.

הידע שלא תחשפו בפני הגולשים היום ייחשף מחר על ידי המתחרה שלכם ואלו ילכו לבקר אצלו בבלוג, יקראו את מאמריו ויתרשמו ממנו כמומחה. בעולם של היום הרעיונות שאנחנו חושבים לכתוב עליהם נכתבים בעודנו מדברים עליהם או ייכתבו בקרוב על ידי מישהו אחר.

 

שפע של ידע והתמצאות בפרטים הקטנים

כאשר תהפכו למקור זמין של ידע איכותי תזכו ליתרונות רבים. ביניהם המלצות טבעיות על ידי אנשים אחרים על התוכן שלכם וקישורים טבעיים למאמרים שלכם. תמיד השאירו ערך מוסף בטיפים שלכם ואל תפחדו לחשוף הכל.

בעניינים מקצועיים כאשר מישהו יזדקק לשירותיכם דווקא הסיכוי שתזכו לפנייה מצידו יגבר על הסיכוי שהוא פשוט יקרא את כל מה שכתבתם ויעשה בעצמו. וחוץ מזה, אם הקורא הוא באמת מישהו שרוצה לעשות את זה בעצמו הרי שמראש הוא לא היה לקוח פוטנציאלי עבורכם, אז לפחות הרוויחו אותו כגולש נאמן שימליץ על העצות והטיפים שאתם נותנים.

 

לקטע הבא >>

  • כתבה מאד מענינת והייתי רוצה להוסיף עוד כמה דברים שאפשר לעשות על מנת לעזור לכל העסקים הקטנים, דבר ראשון יש לכם אפשרות לפנות לפורטל שבתחום שלכם או אפילו לאתר של מתחרה ולהציע לו לכתוב שם כתבה כמומחה בתמורה לקישור לאתר שלכם , כך אתם בעצם מרוויחים פעמיים פעם ראשונה שאתם מפורסמים באותו פורטל שיש לו מן הסתם הרבה מאד כניסות וכמובן שקשורות לתחום שלכם שם רואים את המאמר שלכם ומתרשמים ממכם כמומחים ויש סיכוי גדול שיפנו אליכם. בנוסף אתם מקבלים קישור טוב לאתר שלכם שיכול לקדם אתכם גם בגוגל ובנוסף אתם יכולים גם להגיב בפורומים ולשים שם חתימה שמפנה לאתר שלכם, אז שיהיה בהצלחה
    דרור

    דרור