קווים מנחים לשיפור הסיכויים ל- Sitelinks

תוכן העניינים

1. מבוא
2. קישורים קטנים
3. אינדנטציה (שתי תוצאות)
4. פירורי לחם
5. קווים מנחים

Sitelinks - קידום אתרים

ישנם מספר שלבים לתהליך זה, הרבה ממנו אינו תלוי בנו. אך יש קווים שכאשר נשמור עליהם יתקבל סיכוי גדול יותר להשיג את אותם קישורים. איש אינו יודע בוודאות מה גורם להם להופיע. אנחנו יודעים שכאשר אתר נעשה בר סמכא, או בתחומים פחות תחרותיים אתר נעשה מאוד רלוונטי סיכוייו גדלים להשגת Sitelinks קטנים.

הבה נמנה את הדברים המרכזיים והחשובים ביותר להשגת היעד :

1. וותק –

זהו סעיף שלא כולם יודעים אודותיו. גוגל לא תאפשר לכל אתר חדש שצץ בשכונה לזכות לSitelinks.
זה משהו שצריך להרוויח ולהרוויח בכבוד. רק שמירה על כל הקווים המנחים ופעילות קידום אתרים עקבית לאורך זמן, באיכות ובעקביות יובילו להצלחה. לעיתים מחסום הזמן הוא שעומד בינינו לבין קבלת הSitelinks שלנו.

2. מבנה האתר –

סעיף זה הוא מורכב ולא נוכל לכסותו במאמר זה, אך ניתן מספר דגשים. שמרו על היררכיית דפים ברורה. הדפים החשובים ביותר באתר יהיו בסרגל הניווט מתחתיהם יופיעו תתי הקטגוריות. שמרו על לא יותר מאשר שלוש רמות עומק.

3. משקלי קישורים פנימיים –

סעיף קריטי להצלחת התהליך. חוץ מהיררכיה של דפים עלינו לדאוג שזרימת הקישורים הפנימית באתר תפנה את מרבית המשקל לדפים הראשיים באתר, וכמות גדולה של משקלים לדפים החשובים בדרגה שנייה. ניתן לעשות זאת במגוון של דרכים כגון קישורי פוטר פנימיים לדפים החשובים, סרגל ניווט, קישור מהלוגו של האתר או מתפריטים צידיים, קישורים מתוך הטקסט למקומות החשובים וכן הלאה.

יש לעשות שימוש בכלים שיודעים למדוד את משקלי הקישורים באתר. חישובים אלו יסייעו לנו ביתר דיוק להפנות את המשקל הרצוי לדפים שחשובים לנו.

4. פרופיל קישורים נכנסים –

עלינו להיות מקודמים טוב בביטויים אליהם אנו מכוונים. כמו כן יהיה עלינו לשאוף ולקדם בקישורים חיצוניים גם את הדפים החשובים באתר בדרגה משנית ולהופיע בביטויים שלהם גם במיקומים טובים על מנת שהאתר יצבור יותר משקל.

על הפרופיל להיות מגוון ורלוונטי. ככל שאתרים בתחום שלנו יפנו אלינו קישורים כך יגברו הסיכויים שנהפוך לאתרים אמינים ואיכותיים בתחומנו והסיכוי להשגת היעד הנכסף יגבר.

 

<< לקטע הקודם

מה דעתך על המאמר? היה הראשון להגיב

להשארת תגובה

אנו לא נפרסם את כתובת המייל שלך.