יש לך פחות משתי שניות לעניין את הגולש או שפיספסת מכירה

נשמע לך לא סביר ? האמת שהייתי נדיב כי הסטטיסטיקה מראה זמן נמוך מזה. הגולשים של היום יודעים מה הם מחפשים, אם הם נכנסו לאתרך ולא הצלחת לעניין אותם הם יעברו לאתר אחר ואתה תפספס מכירה.

לא נמאס לך לקבל מספר כל כך קטן של פניות ?

 

סקר שערכנו ביולי 2012 מראה ש- 70% מבעלי האתרים מרגישים שהאינטרנט פשוט לא מביא תוצאות

איך אוכל להביא יותר פניות מהאתר שלי ?

הטיפ של היום יכול לייצר לך פניות מתוך הגולשים אשר מגיעים אלייך כבר בכל חודש לאתר, עוד לפני המאמצים השיווקיים שאתה מבצע בכל חודש ומוציא עליהם אלפי שקלים.

אלמנט הנעה לפעולה –

"לגרום לגולש אשר הגיע לעמוד הרצוי לבצע את הפעולה הרצויה, החל מלחיצה על קישור ועד להשארת פנייה באתר"

עלייך להבליט את המסר השיווקי שלך ולדאוג שהמסר החשוב יופיע בפריים הראשון שהגולש רואה, כלומר שהמסר יופיע בחלקו העליון ללא צורך בגלילה מיותרת.

אל תשכנע את עצמך שגולש משתמש בגלילה, הוא גולל רק לאחר שעניינת אותו ולא לפני כן.

לדוגמא – אתר שמוכר מוצרי טיפוח ויופי

כדאי שהמבצעים, ההנחות או והמסר השיווקי יופיעו בצורה ברורה ומובלטת בחלקו העליון של העמוד בשילוב של מספר הטלפון וטופס יצירת קשר פתוח וברור. בצורה כזו במידה וקהל היעד שלך יגיע לאתר ומיידית תעניין אותו ותגרום לו ללחוץ על אחד המבצעים, המוצרים או הכותרות שנוגעות לו.

במידה ויש לך ספק איך להבליט את המסר השיווקי, תוכל להשתמש בתמונות, בטקסט מניע לפעולה בהדגשה בפלאש ובטכניקות הבלטה שונות בכדי שהמסר יהיה ברור ויניע את הגולש לפעולה הרצויה.

בטיפ הבא אלמד אותך איך לכתוב מסר שיווקי יעיל ואיך לגרום לגולש לקבל אותו – בשילוב עם הטיפ הנוכחי יש בידייך כלי להפוך את האתר למכונה של פניות וזה עוד לפני שביצעתם פעולות שיווק חיצוניות אחרות.

מה דעתך על המאמר? היה הראשון להגיב

להשארת תגובה

אנו לא נפרסם את כתובת המייל שלך.